Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

manglende sexliv

Redigeret 6 oktober, 2011, 10:16 i Åben debat om sex
hej
mit problem er:
at min kæreste ikke har ligeså stor sexlyst som mig selv.
han siger at han ikke har lyst men jeg kan vågne op flere gange om natten hvor han selv ligger og udløser en orgasme på sig selv.
jeg kan ikke ligge op til ham, så føler han sig presset og resultatet bliver ingen elskov. jeg får når han har lyst, det vil sige han har psykisk har lyst, for den kan stå i flere dage uden så meget at jeg må røre hvis det er via fysisk.
i begyndelsen havde vi det tit man så er det faldt til at der kan går en mdr til 2 før der sker noget, om jeg så sår nøgen foran ham eller selv ligge og leger mens han er ved siden af, rør han mig ikke. han har i perioder meget med at ophidse/tænde mig uden at gøre mere ved det.
vi har vært sammen i næsten 3år og jeg er ved at føle mig som en seksualitet belasting for ham.
hvad kan jeg gøre for at forstå han mindre lyst til mig og hans mere lyst "til sig selv"?

Kommentarer

  • Indstillinger
    det kan være han ikke tænder på dig længere siden han spiller den selv af. spørg ham om han ikke tænder på dig mere eller om der noget han ikke tænder på når du dyrker sex med ham.
    ja det hjælper ikke at lægge op til sex når han ikke har lyst så mister han helt lysten og du skal heller ikke være for meget nøgen foran ham for når din kæreste ser dig nøgen konstant tænder han ikke på det når det bliver en vane for ham, så det er bedst du tager noget sexet tøj som ikke viser for meget og gør noget ud af dig selv engang imellem og prøv at lade være med at presse ham til sex. Det kan være han vil få mere lyst til dig hvis du ændrer lidt på måden for du kan jo se at det du gør ikke hjælper så du må ændrer dig lidt.
  • Indstillinger
    jeg tog en snak med ham igår, det hjælp meget dog lavede vi ikke noget.
    sagde hvordan jeg havde det når han afvist mig og så samme aften selv lå der. så vendt jeg billedet og han ville ha det på samme måde..( gudskelov )
    vi blev enig om at jeg ikke må ligge op til ham i en mdr dog skal han selv ligge op. så må vi se hvor meget det bliver til.
    han tænder på mig og han sagde at det ikke var mig og vores forhold men mere ham selv den er lidt galt med... han ville snakke om det når han kunne sætte ord på.

    har en masse fræk undertøj og legetøj men det virker heller ikke, når han ikke vil... har prøvet med mange ting også at give luft eller ikke være hjemme så meget så han kan savne mig...
  • Indstillinger
    Hej for mig at høre har han nogle problemer evt psykiske , du siger han føler sig presset når du ligger tæt det kan han ikke have. Det er ikke dig , han forsøger at ophidse dig , men det er ham der ikke kan fuldføre , det er meget normalt at mænd tømmer sæd ud mens de sover om natten. om han mærker det i søvne og køere på penis kan være. Mange mænd har rejsning mens de sover eller drømmer om sex. kvinder kan også have orgasme under en drøm. Så han fungere godt hvad det angår . Men der er noget andet han har problemer med, der er rigtig mange der har depressioner på grund af skift i vejret fra sommer til vinter . kan det være det eller stress . Når han har det sådan , så stimulere dig selv. og behold tøjet på og giv alm omsorg og kærlighed og tale med ham hvad han føler . det er vigtigt at i som kærster kan tale rigtigt godt sammen om jeres hverdag , følelser problemer og sorger. og give hinanden trøst omsorg. Han skal en tur til læge og have en helbredstjek og se om han ellers er sund og rask. og få opklaret hvad der trykker ham. i kan sammen få en tid. så er det måske nemmere for ham at komme afsted til lægen . og vent med at tigge ham om sex før han selv er parat . derfor kan du godt se ud som du plejer. Hvis i om aftenen sidder i en mørk stue. så sørge for der er oplyst i hjørnerne og meget lys , mange tror de skal sidde i en mørk rum. men det giver mere nedtrygthed. og depression. ha det godt
  • Indstillinger
    spider68 mange tak for dit svar :D
    det lettede meget og vil bruge tingene mere i hverdagen.
    det med lægen har jeg gået lidt og tankt over... synes det lyder som noget der er værd at gøre-
    så 1000 tak for hjælpen :)
Log in eller Registrér for at kommentere.