Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Følelsesløse fingre efter at have skåret vene over

Redigeret 28 september, 2011, 08:44 i Åben debat om smerter
For en uge siden kom jeg ved et uheld til at skære mig på et glas i håndflade, og det gik så galt som det kunne gå da jeg i dag en uge efter har en hånd jeg slet ikke kan bruge, da 2 af fingrene er fuldstændig følelsesløse og helt uden bedring siden det skete :(

Mit spørgsmål er så, får jeg mon førligheden 100 % tilbage, og hvor lang tid kan sådan noget tage?


Mvh den fortvivlede

Kommentarer

  • Indstillinger
    Det kommer jo an på, hvad der er sket. Hvad er diagnosen fra læge eller skadestuen?
  • Indstillinger
    Jeg skar en vene over i håndfladen og så har nerven fået et chok. Lægen sagde at jeg ville få følelsen tilbage efter 14 dage ca, men som det føles nu så er jeg skeptisk hvad det angår. Så jeg er nu bange for at jeg også har fået skåret en nervebane over :(
  • Indstillinger
    Du bør bestemt insistere på, at blive undersøgt igen, så jeg vil foreslå dig at kontakte lægen og forhøre, om det virkelig kan passe.

    På den anden side, så har du fået at vide, at der kan gå 14 dage før du får følelse igen - der er kun gået en uge, så derfor kan beskeden jo være rigtig nok.

    Men - naturligvis bør du sikre dig, at det hele er undersøgt til bunds.
Log in eller Registrér for at kommentere.