Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Ondt i øjet + skelen.

Redigeret 29 september, 2011, 13:22 i Åben debat om øjne
Hej, jeg er en dreng på 18. Jeg har i ca. 2-3 haft problemer med mit venstre øje, det er ikke noget jeg altid har haft. Og tror det er opstået, da jeg for ca. 2-3 siden spillede computer hele dagen.

Problemet er jeg har ondt bag øjet eller i selve øjet, det er lidt svært at bedømme, hvor det helt er præcist. Og er også begyndt at skele på venstre øje. Og når jeg f.eks er i skole, hvor der er kraftigt loft lys, så bliver mit venstre øje, meget irriteret og det begynder at gøre mere ondt i øjet, end hvad det gør normalt.

Jeg har prøvet at tage en kuglepind og bevæge den frem og tilbage lige foran næsen, og mit venstre øje følger ikke særlig godt med, som det højre.

Mit øjenlåg hænger også lidt mere på venstre øje, men det skal siges, at jeg jeg ser lige så godt med begge øjne (gudskelov), det er bare skelen og smerten som jeg gerne vil af med.

Håber i kan hjælpe, vil også se om jeg kan få en tid hos øjenlægen, kunne bare være rart hvis der var en som kunne sige hvad det muligvis kunne være, så jeg kunne fortælle lægen det.

Kommentarer

Log in eller Registrér for at kommentere.