Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

Hvide "luftbobler" på skaft og testikler

Hej netdoktor.. jeg har for nylig fundet ud af at jeg har 4-8 hvide rimelig store knopper på mit skaft og på testiklerne.. er rimelig sikker på det hverken er talgknopper eller hårsække da mine vist er en del større :O..

Her i februar knak min "penis-streng" halvt over, og kan det muligvis være en slags infektion af den grund?!..

og gør det noget at gå rundt med en halv knækket pinis-streng?!.. lægerne har sku ikk tid til lige at skære den resten af vejen :/

Kommentarer

• Hej.
    Det kunne godt lyde Som Fnat, eller kønsvorter.
    Kønsvorter viser sig dog oftest ved Nakken.

Jeg vil tro det er Fnat. Har selv lige haft det. Det er en Helvedes bakterie (Mide).
    Du kan selv tjekke om det er fnat ved f.eks.
    - Har du haft seksuel kontakt/meget nær (gerne små varmt) Kontakt med en inden for de sidste 3 uger.
    - Om du har Kløen i: Armhule, omkring navle, Brøstet. fingre, Tær.
    - og så til dig. Ved Mænd kan man næsten være Hundrede 100% på at man har Fnat hvis man har små hvide Blære på skaftet af penis. jeg har dog ikke oplevet dem på selve testiklerne, men oplevede ulidelig kløe på mellemkødet.
    - Læg mærke til om det begynder at klø specielt meget, når du f.eks: Tager varme bade, ligger under dynen, dyrker sport, har ekstra meget tøj på.
    - Læg også mærke til om der er røde områder på din krop, F.eks omkring navlen.

Mit råd vil stadig være at opsøge lægehjælp. Evt. en Hudlæge.

Håber det kunne hjælpe.
  • Mange mange tak for det hurtige svar, der er nu bestilt tid til lægen og fingrene er krydset :)

- Og frk. "tal med en læge" du har fået mail ^^
Log in eller Registrér for at kommentere.