Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

ingen bryster

Redigeret 17 april, 2016, 06:25 i Skønhed og velvære
Hej.

Jeg er en pige på 17 år, og synes jeg har et problem. Nemlig mine bryster..
Jeg har nemlig ingen. Jeg kan knap og nap fylde en A skål ud, og føler mig virkelig pinlig berørt over det. Man høre så meget om at enten virker de forskellige piller eller også gør de ikke. Jeg har også hørt om Breast nectar, men er der nogen der ved om det kan hjælpe?

Hvis nogen af jer herinde har et eller anden, som i tror eller ved kan hjælpe, så må i endelig skrive, er virkelig næsten klar på alt. Men tør dog ikke komme under kniven

Mange gange hilsen
lillemig.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Nogle får store bryster, nogle får små, nogle får midt i mellem. Sådan er det, og det kan man altså ikke lave om på - heller ikke med nogle piller.

    Hvordan er din kropsbygning i øvrigt? Er du en spinkel pige, så får du sikkert ikke specielt store bryster. Hvor langt er du i din pubertet? Er du kommet sent i pubertet, så er du muligvis ikke helt færdigudviklet endnu.

    De der bryster er altså ikke så vigtige for din personlighed. Det er hele dig en kæreste vil falde for - ikke dine bryster, så derfor skal du arbejde med din selvtillid, for du er nøjagtig den samme, hvad enten du får indopereret silikonebryster eller ej.

    Men - jeg vil da foreslå dig at gå til din læge og der få belyst, om du er "bagefter" mht din udvikling.

    Forresten kan der være store fordele med små bryster. Mine er heller ikke ret store, men de sidder stadig, hvor de er blevet sat. Jeg er nu 56 år, og jeg har både født børn og ammet, men de ser stadig ud som da jeg var helt ung.:-)
  • Indstillinger
    Jeg var også engang ked af mine små bryster, da jeg var ung, men hvor har du ret lotte123.
    I dag har jeg stadig rimelig pæne bryster også selv om jeg har født og ammet og ikke er helt ung. Det bliver en kæmpefordel med ikke så store bryster på et tidspunkt.
    Men jeg ved det, det er ikke nemt at tro, når man er ganske ung og er ked af det.

    Jeg har da både haft kærester og er blevet gift to gange. Så netop, det er selve personen og ikke brysterne det drejer sig om.
  • Indstillinger
    Tusind tak for jeres svar.

    Jeg er en utrolig spinkel pige, der har meget svært ved at tage på.
  • Indstillinger
    Vil bare lige tilslutte mig hvad de andre siger. Jeg er også spinkel med små bryster. Da jeg var 17 havde jeg vist ikke noget videre, men nu kan jeg da (næsten) fylde en A skål. Og ja, de sidder stort set som de altid har gjort trods 3 amninger. Køb en BH med lidt fyld i det gør jeg. Så ser det ud af lidt mere og så sørg for at rette ryggen eller som min (spinkle) tante sagde til mig: Strit med hvad du har! Det med fyre behøver du heller ikke bekymre dig om. Der er selvfølgelig nogen der er til store bryster, men jeg har nu aldrig haft svært ved at få dem jeg ville have ;) Der er jo også nogen der er til fede kvinder, men derfor går vi jo ikke alle og ønsker os deller!
  • Indstillinger
    Jeg er også en A'er og man bliver bedre til at leve med det.
    Når du er så spinkel så vil du nok også opleve at brysterne vokser når du tager lidt mere på. Det sker sandsynligvis på et tidspunkt. Prøv at kigge på de spinkle supermodeller - det er ret få af dem der kan præstere et velvokset bryst (og husk nu at tage hensyn til photoshopping). Kiera Knightly er både mega feminin og spinkel med lille bryst som hun elsker.

    Der er ikke nogen måde at få brysterne til at vokse på ellers uden kirurgi. Jo, man hører om p-piller hjælper for nogen (men mon ikke det hænger sammen med at der også er nogen der tager på af dem?), men det har aldrig gjort noget for mig. Det giver anatomisk ikke mening at smøre creme på og så vupti vokser brysterne. Ej heller at spise piller for det. Det ville være lige som at forsøge at tage piller for at få længere ben.

    Brysterne består af kirtelvæv og fedt. Kirtelvævet er du genetisk kodet for (se på din mor) og fedtet... det kan du så spise dig til :)

    Et par indlæg i BH'en og nyd så ellers at du lige nu kan spille på "lille spinkel pige" som meget feminin og at du sikker får en anden gevinst den dag du tager på.
  • Indstillinger
    vær glad for det du har, bryster er ikke det vigtigste i livet. du kan ikke gøre dine bryster større end dem du har men tager du på i vægt bliver det en lille smule større og p-piller giver ikke større bryster men p-piller giver bivirkninger som æget vægt d.s.v at fedtet også sætter sig på brysterne derfor tror nogle at p-piller giver større bryster.
    Du er stadig meget ung og lige nu fokusere du kun på din bryster men senere hen vil de ikke betyde noget når du finder ud at ikke alle fyre går efter store bryster men for den person du er. Dem der går efter store bryster er heller ikke seriøse så det kan være lige meget hvad de synes om dine bryster for de tænker kun på en ting.
  • Indstillinger
    Jeg kan altså sagtens følge dig. Jeg er lige fået fra at have en lille A til at have en C skål. Mine bryster voksede ikke siden min konfirmation - dvs. i 5-6 år, men så begyndte jeg at tage et p-pille mærke der hed YAZ, og det virkede! De er nu, som sagt, vokset fra en a til en c. Det skulle du prøve! :-)
  • Indstillinger
    Jeg er en pige på 18, snart 19. Jeg har altid været super spinkel uden former, og fik først min mens som 16 årig. Jeg begyndte først at udvikle bryster som 13-14 årig, men det var kun små knuder. Nu er jeg 18, snart 19 og jeg har kun få millimeter = ingen bryster! What to do?
    Mine forældre og venner ved det ikke, da jeg bare går rundt med 3 bh'er. Det er så svært at skjule, for jeg har altså intet deroppe. Hvad kan være årsagen, og hvad kan man gøre for at få dem til at vokse bare lidt? Jeg bliver glad bare ved at kunne fylde en A-skål ud.

    PS, jeg har snart haft noget med en dreng i et halvandet år, og vi har lavet det hele, men han har aldrig fået lov til at røre eller se, så jeg har altid haft en trøje på. Han er vildt sød og acceptable, men synes nu også det er synd for ham, for jeg bliver ved med at sige nej og fjerne hans hånd, når han prøver.
    Please help
  • Indstillinger
    Hvordan man får større bryster gennem Forestillingsevnens Magi

    Denne metode fra Neville Goddard er en af de mest effektive metoder til at manifestere ting i den fysiske verden f.eks. et godt helbred.
    Jeg har selv brugt metoden med succes overfor familiemedlemmer og venner, der var syge. Metoden bygger på følgende fundamenter:
    1. Din bevidsthedstilstand bestemmer hvorvidt du er sund eller har uballance/mangler

    2. Du kan vælge en hviken som helst tilstand af sundhed at identificere dig med gennem forestillingsevnens magi

    3. I praksis skaber man en teaterscene i forestillingen som man selv deltager i og som indbefatter fuldbyrdelsen af dit ønske.

    Bevidsthedstilstanden er summen af alt hvad du tror og accepterer som sandhed. Ved at du ændrer dine tanker kan du ændre din skæbne.

    Hvis man forestiller sig at man har større bryster mens man føler at de er små så vil de fortsat være små Fidusen er at forestille sig at man har større bryster ved at se bort fra hvad sanserne fortæller og antag den ny virkelighed med større bryster.

    Loven om forestillevnens magi er ubegrænset af tid og rum men man har ikke selv indflydelse på hvordan og hvornår ens ønsker bliver opfyldt.
    Forestillingens magi er en kunstart der ligesom enhver anden kunstart behøver praksis for at mestre. Det er ikke de ydre ceremonier som giver resultater i denne kunstart, men en indre kontrolleret forestillingsevne i en afslappet tilstand.

    Ønsket er handlingens drivfjeder

    Ønsket er handlingens drivfjeder. Du må være forelsket i den tilstand som du jager i en sådan grad at den hjemsøger dit sind. Fiasko opstår kun når du ikke er sulten nok efter forandring, eller du ikke kender manifestationens trin.
    Nøglen til at åbne døren til sundheden er at blive eet med ønsket ved at føle dig selv at være det. Hvis du derimod føler at dit ønske umuligt kan opfyldes, så lukker du døren for at ønsket kan komme til udtryk.

    Er der grænser for ønsker ?
    Skabelsen er allerede sket og derfor kan du få opfyldt enhvert ønske du kan tro på. Alt som du nogensinde kan få brug for eller ønske er allerede dit. Vi kan ikke skabe noget nyt men vi kan vælge og opdage det som allerede er skabt.
    Man skal dog ikke tage let på disse forestilinger for man risikerer at få det man beder om. Selv om man kan ønske hvad man vil så skal man stå til regnskab for resultatet. Det er derfor enbefalelsesværdigt kun at ønske gode ting for sig selv og andre. Du kan sagtens utilsigtet komme til at skade andre. Selv om du ønsker godt for andre så er det ikke sikkert at de opfatter eller oplever det sådan.

    Vigtigheden af vedholdenhed
    Vedholdenhed i sin forestillingspraksis er vigtigt for at ønsket skal blive realiseret. Hemmeligheden er at fortsætte indtil du har succes med at forestille dig selv i situtationen hvor dit ønske går i opfyldelse.

    Manifestationens 7 trin i praksis
    1) Hav et stærkt ønske.
    Eks. Du ønsker dig brændende større bryster
    2) Konstruer en scene, en begivenhed - en dialog som kunne finde sted når dit ønske er gået i opfyldelse.

    I dette tilfælde ville det være en scene som kunne finde sted når dine bryster har den størrelse som du ønsker. Antag denne tilstand uafhængig af objektive fakta. Der hvor du er i bevidstheden, vil du også være i kroppen. Placer dig selv i begivenhedens centrum. Der er vigtigt at det er en enkel scene du fokucerer på. Hvis scenen en omfagnelse så hold dig til det og begynd ikke i den forestilling af gå omkring i rummet og gøre en masse forskellige ting. Det får bare tankerne til at flakke omkring.

    Eks. Du forestiller dig at du din kæreste siger ”wow hvor er dine bryster smukke” Du smiler og I giver hinanden et knus.
    3) Frembring en tilstand af hvile hvor du er døsig men ikke sover.
    I denne tilstand vil du kunne kontrollere tankernes retning uden anstrengelse. Som en hjælp kan man forestille sig at man er søvnig.
    4)Træd ind i billedet

    5) Mærk på tingene som er der - jo flere sanser som tages i brug - jo mere virkeligt føles begivenheden.
    Føl dig selv ind i denne tilstand. Følesansen er den vigtigste .Der er en bestemt følelse knyttet til enhver ide i menneskets sind. Det gælder om at fange lige netop den følelse som er forbundet med at du får dit ønske opfyldt.
    Mærk hvordan det føles at din kæreste har rost dig.
    Du skal tænke fra den ønskede tilstand og ikke om den. Dette er dette der er forskellen mellem succes og fiasko.
    Duft med din forfinede lugtesans. Du kan måske dufte roserne på bordet.

    Lyt omhyggeligt indvendigt og hør din kæreste fortælle dig hvad du ønsker at høre. Tro på at du har hørt denne stemme udefra. Der må ikke være den mindste usikkerhed og tvivl.

    Se med din finere synssans. Det er vigtigt at fastslå at dette ikke er en øvelse i at visualisere sig selv og andre udefra.
    Man må træde ind i billedet og føle og iagttage fra denne scene. Man må være det man ønsker at opnå. Ved at antage den følelse af at din mor er det menneske allerede som du ønsker hun skal være, så er du ikke i stand til at tiltrække begivenheder som er i modstrid med dit ideal.
    Du har kun een gave du kan give og det er dig selv. Hvis du er et godt menneske i harmoni med sig selv så kan du kun udstråle godhed og harmoni til dine omgivelser, fordi det som du giver, er det du er.
    6) Forbliv i denne usynlige tilstand i 3 dage, eller indtil ønskets fuldbyrdelse er opnået.
    Gentag scenen igen og igen 5-10 minutter 3 gange dagligt eller indtil du føler at scenen og dialogen er sand for dig. Samtidig vil du mærke at der sker en flytning af energi inden i din krop. Jeg mærker selv energi stige op til toppen af mit hoved eller i panden når jeg bruger metoden.
    Dette sker når scenen med opfyldelse af ønsket føles naturligt og har virkelighedens sansemæssige livagtighed. I dette konkrete tilfælde vil du ikke mere være ængstelig ved dine brysters tilstand. Mist ikke denne følelse af ønskets opfyldelse selv om du ikke straks ser objektive fakta som kan bekræfte det. Det nytter ikke noget at antage følelsen af målet det ene øjeblik og så senere glemme det. Følelsen må stadfæstes således at det bliver en vane at tankerne dvæler ved målet. Det er dit eget valg om du vil ændre din tænkning eller fortsætte med dine nuværende tanker.

    7) Når man føler at man allerede har frugterne af sit ønske, så er arbejdet gjort. Hvornår ønsket går i opfyldelse afhænger af forestillingens intensitet samt ukendte faktorer.

    http://neville.detevige.com/
Log in eller Registrér for at kommentere.