Gravid??
Halløj..
Jeg er en udvekslingsstudent. Jeg bor hos en familie der har en søn. Mig og ham er en slags små kærester og har haft sex. Vi brugte kondom første gang men anden gang gjorde vi ikke da jeg er på p-stav. Men ny har jeg ikke fået min mens i 17 dage! altså er 17 dage over tid. Jeg aner ikke hvad jeg skal gøre, lige nu venter/håber jeg bare på at jeg får den snart. Jeg har haft min p-stav i godt 7 måneder og er ikke blevet gravid på den før. Men det er jeg bange for at jeg er blevet nu. Jeg føler ikke nogen tegn på at jeg er gravid eller noget. Men jeg har dog blærebetændelse nu, så ved ikke om det gør noget. Men hvis jeg er gravid ved jeg virkelig ikke hvad jeg skal gøre, jeg bliver nok sendt hjem og det vil jeg virkelig ikke!!! Jeg har bare brug for at snakke med nogen, men det kan jeg ikke. For der er ikke nogen der skal vide det. Jeg vil ikke hjem! Men er der en chance for at jeg ikke er gravid??
Jeg er så bange.
Jeg er en udvekslingsstudent. Jeg bor hos en familie der har en søn. Mig og ham er en slags små kærester og har haft sex. Vi brugte kondom første gang men anden gang gjorde vi ikke da jeg er på p-stav. Men ny har jeg ikke fået min mens i 17 dage! altså er 17 dage over tid. Jeg aner ikke hvad jeg skal gøre, lige nu venter/håber jeg bare på at jeg får den snart. Jeg har haft min p-stav i godt 7 måneder og er ikke blevet gravid på den før. Men det er jeg bange for at jeg er blevet nu. Jeg føler ikke nogen tegn på at jeg er gravid eller noget. Men jeg har dog blærebetændelse nu, så ved ikke om det gør noget. Men hvis jeg er gravid ved jeg virkelig ikke hvad jeg skal gøre, jeg bliver nok sendt hjem og det vil jeg virkelig ikke!!! Jeg har bare brug for at snakke med nogen, men det kan jeg ikke. For der er ikke nogen der skal vide det. Jeg vil ikke hjem! Men er der en chance for at jeg ikke er gravid??
Jeg er så bange.
Kommentarer