Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Små knopper tæt ved øjet

Redigeret 23 september, 2011, 09:11 i Åben debat om hud og hår
Hej alle! Jeg er en dreng på 15 år. Jeg har henover sommeren fået noget små knopper på huden tæt ved øjet, som ligesom kører ned i en rille. Jeg ved ikke, hvad pokker det er og, hvad det kan skyldes.

Jeg er meget interesseret i, at få afvide om det mon forsvinder igen da jeg er 15 år gammel og huden bliver heletiden fornyet, og inden for hvorlænge. Og hvorfor det pludselig er dukket op.

Knopperne ser sådan her ud: http://i54.tinypic.com/2f0em90.jpg

Mange venlige hilsner herfra :).

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej det er svært at se på biledet, men synes du du lige kunne gå hen til din læge og se hvad det kan være. nu hvor du har haft det så længe. held og lykke
  • Indstillinger
    Jeg har været hos lægen, og han sagde, at det var noget med nogle kar... Men ville lige være helt sikker da min læge kan få, ondt i foden til en halsbetændelse.
  • Indstillinger
    Hej ja så synes jeg du skal få dig en ny læge du bedre forstår og er bedre til at forklare dig, så du forstår hvad det drejer sig om.. men der sidder godt nok Zoner under fødderne der hører til helbredet om det er det lægen mener kan være og du har ondt i foden og det stammer fra den zone der er fra halsen. kender du til zoneterapi af fødder , du kan købe en pig bold hos fysioterapien og rulle den under foden . og en større bold til kroppens zoner på ryg og mave mm. du kan også få massage ved en der laver zoneterapi. Jeg tror det er en klog og dygtig læge du har . men at han ikke udtrykker sig tydekigt så du forstår ham. du kan også gå tilbage og sige til ham at du gerne vil have han uddyber forklaringen bedre, så du forstår hvad han mener. og du er tryg , ved din besked. Hvis dine knopper ikke går væk efter det lægen har sagt. må du igen gå til lægen med det. og bede om at komme til specilister på området. håber det har hjulpet dig lidt. god bedring
  • Indstillinger
    Umiddelbart lyder det som milier. se fx dette billede: http://www.google.dk/imgres?q=milier&um ... 29,r:2,s:0

    Milier kan fjernes hos en kosmetolog. De fjernes ved at prikke hul og presse indholdet ud
Log in eller Registrér for at kommentere.