Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

blødte efter at ha' fået finger

Redigeret 24 september, 2011, 15:32 i Åben debat om kønssygdomme
Hej..
Jeg fik finger og så blødte jeg bagefter, jeg er ikke jomfru?
føler mig sådan lidt "lille" når jeg spørger, men tænker bare hvad det kan være er det evt. farligt?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej dadada er du mand eller kvinde, hvilket organ hul bløder det fra, bløder det stadigt, kommer der frisk blod. Hvis du er bange , synes jeg du skal ringe til vagtlægen og høre hvad du skal gøre ved det i aften. eller til skade stuen , nogle steder lukker vagtlægen kl 23 men prøv at ringe. held og lykke
  • Indstillinger
    kvinde..
    Altså det blødte ikke meget, og det bløder ikke mere..
    kan det evt. ikke bare være en rift?
  • Indstillinger
    Hej ja det kan sagtens være en rids der er kommet , hvis ikke der har været hansker på hånden , kan en negel saktens have ridset. Hvis det ikke blødte meget, og ikke bløder mere , kan det vente til du er klar til at gå til læge og få tjekket om der er en rids og det ser fint ud. hvis du har det godt og ikke får feber , er der ingen infektion. eller betændelse på vej , men det skal du holde øje med.der ikke kommer. Prøv at spørge på apoteket i morgen , om de har noget der kan bruges til sår i skeden eller at rense såret med . om der findes noget til det. hos lægen bruger de lapis til sår i skeden, de svier helt vildt. hvis det igen begynder at bløde mere end menstruations blod skal du straks søge læge. håber snart det er godt igen . held og lykke
  • Indstillinger
    Tak for svar og hjælp
  • Indstillinger
    Fint det er så lidt med hjælpen. ha det godt smil
  • Indstillinger
    Jeg har selv prøvet at have en lille rift i skeden. Fandt ud af det efter et besøg hos lægen, og det fik bare lov til at hele af sig selv. Men det skader ik at få det undersøgt.
Log in eller Registrér for at kommentere.