Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

problemer med forhuden (sår og "Hårdhud")

Redigeret 14 september, 2011, 21:19 i Mandlige sexproblemer
Hej alle sammen jeg håber virkeligt i kan hjæpe mig.

Jeg er en dreng på 17 år, og jeg har haft nogle problemer når jeg har haft sex med min kæreste.
Vi har efterhånden gjort det en del gange men det er gået galt 3 gange ( dog ikke i rækkefølge).
Når jeg siger galt mener jeg at jeg er begyndt og bløde og det ligner en rift på undersiden af penis.
Jeg har en idé om hvad problemet kan være men må indrømme aner ikke hvor det kommer fra og hvad det er
for ca 2 år siden (hvor jeg stadig var jomfru) opdagede jeg at jeg havde noget hvidt der føltes ligesom hård hud der hvor jeg i dag har fået mine sår.
Det hvide er der stadigvæk.
For mig kan det godt virke lidt stramt når vi har sex og ind imellem kan jeg også mærke ubehag, vi har dog droppet sex i noget tid efter det skete tredje gang.
Jeg har selvfølgelig været for stor en idiot til at gå til lægen lige med det samme, men det er stadig planen at give det et tjek.
Men jeg er lidt usikker så ville lige håbe på noget hjælp herfra først.
Det ville være fedt hvis der var nogen der havde samme problem eller bare vidste hvad jeg kan gøre, om jeg skal smøre det med noget eller andre ting der ville være fornuftigt?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej ja har du noget du kan rense såret i brintoilte, det skal blandes med vand inden du renser. så der ikke kommer betændelse i såret , har du noget vasseline det er gennem sigtigt og blødgør. og når du enaf dagene får dig taget sammen til at komme til læge kan han stadig se såret igennem vasselinen. Hvad den hvide plet er svært at forstå her igennem , et tidlige ar bliver hvid, det kan også være du mangler pigment et sted på penis og der derfor er en hvid plet, det er der nogle der har. Har du tør hud andre steder på kroppen , Hvis man går i for dårligt fodtøj får man hår hud, hvis man arbejder med forkerte redskaber der er stive får man hår hud i hænderne, så jeg tænker går du i meget stramme cowboy bukser eller andet stramme bukser hvor penis gnider på tøjet og igennem nogle år har givet dig det hårde hud. for så skal du tænke på at gå i noget løsere bukser så der er plads til det hele af dig. men gå til lægen og se hvad sårene stammer fra , held og lykke
Log in eller Registrér for at kommentere.