Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Nu er jeg forvirret?

Redigeret 15 september, 2011, 03:09 i Åben debat om diabetes
Nu skriver jeg det her, da jeg er virkelig forvirret. Altså jeg har haft blærebetændelse for nyligt, men da jeg skulle tjekkes igen i mandags havde jeg ikke nogle baktier og det så fint ud. Men det er stadige forvirret, da jeg stadige har hyppige vandladninger, træthed, dog nogle gange også trøstig.

Men nu skal jeg så begynder på at holde øje med min urin, via en væske-vandladningskema. 2 dage, men hvad skal det overhoves bruges til?

:)

Kommentarer

  • Indstillinger
    hej ja du har selv skrevet under diabetes. Jeg regner med det er i forbindelse med din diabetes , de måler om urinen svare til det du drikker. om din krop virker som den skal. eller det du tisser kommer fra væske du ophober i kroppen pågrund af din diabetes hvis det er det du har. Og de ser om nyerne udskiller den normale urinmængde. Jeg synes du skal ringe til din læge og få klar besked hvad prøverne skal bruges til. og hvad de undersøger der kan være galt . så du ikke skal gå og være urolig for hvad det er der foregår. og sig til lægen du vil have klar besked på prøverne. Håber din blodsukker under kontrol. og ligger stabil. god bedring
  • Indstillinger
    Jamen jeg har jo ikke diabetes, derfor er jeg så forvirret. For jeg forstår det bare ikke helt. :i
  • Indstillinger
    Du skriver under diabetes, så derfor kan man da kun få indtrykket af, at det handler om diabetes.

    Der er vel ingen her, der kan svare på, hvorfor din læge har taget den beslutning han/hun har taget, så hvad med at spørge der?

    Men - mon ikke det handler om, at der skal undersøges lidt mere omkring din tilstand?

    Man skal da aldrig finde sig i, at lægen gør forskellige ting, man ikke aner hvad er. Du har da krav på at få en forklaring, og du har da krav på at få det forklaret igen og igen til du forstår, hvad det handler om. Hvis ikke lægen er i stand til at forklare tingene, så er det lægen, der har et problem - ikke dig.
Log in eller Registrér for at kommentere.