Nu er jeg forvirret?
Nu skriver jeg det her, da jeg er virkelig forvirret. Altså jeg har haft blærebetændelse for nyligt, men da jeg skulle tjekkes igen i mandags havde jeg ikke nogle baktier og det så fint ud. Men det er stadige forvirret, da jeg stadige har hyppige vandladninger, træthed, dog nogle gange også trøstig.
Men nu skal jeg så begynder på at holde øje med min urin, via en væske-vandladningskema. 2 dage, men hvad skal det overhoves bruges til?
Men nu skal jeg så begynder på at holde øje med min urin, via en væske-vandladningskema. 2 dage, men hvad skal det overhoves bruges til?
Kommentarer
Der er vel ingen her, der kan svare på, hvorfor din læge har taget den beslutning han/hun har taget, så hvad med at spørge der?
Men - mon ikke det handler om, at der skal undersøges lidt mere omkring din tilstand?
Man skal da aldrig finde sig i, at lægen gør forskellige ting, man ikke aner hvad er. Du har da krav på at få en forklaring, og du har da krav på at få det forklaret igen og igen til du forstår, hvad det handler om. Hvis ikke lægen er i stand til at forklare tingene, så er det lægen, der har et problem - ikke dig.