Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

"underlig" følelse i panden

Redigeret 19 oktober, 2016, 15:51 i Åben debat om hjernen
Hejsa, jeg har lidt et problem, ligeså længe jeg kan huske har jeg haft en "underlig" følelse i min pande hvis jeg f.eks. har fokuseret på en genstand og der så er en anden ting der forstyrre mit synsfelt. Følelsen er ikke konstant men det kommer som regel når mit synsfelt bliver forstyrret, og følelsen er så intens at jeg ikke er i stand til at holde fokus på det jeg nu stirre på, jeg kan aflede den ubehagelige følelse ved f.eks. at bide mig i læben til det gør ondt. Jeg fik scannet mit hovede som barn men de kunne intet se. Jeg håber virkelig i kan hjælpe mig for jeg er virkelig på bar bund.

På forhånd tak.

Den Uheldige

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej Ved nogle former for migræne er der inde under huden en føelse , og det kan gå ned at påvirke synet , imens anfaldet kommer . har du nogle gange hoved pine . man behøver ikke have hovedpine med sådan et anfald, prøv at tale med lægen om det kan være migræne anfald. du siger du blev undersøgt som barn, det er flere år siden, så synes du godt kan bede om igen at få en CT scanning og se om der er forandringer i hjernen. Held og lykke
  • Indstillinger
    Er jeg så heldig, brugeren der har skrevet dette indlæg stadig er med her på siden ?
    Min søn på 10 år oplever præcist de samme symptomer som du beskriver, og har talt om følelsen siden han kunne tale.
    Det kunne være sjovt at komme i kontakt med en anden, der har oplevet det samme.

    Vh Palle
Log in eller Registrér for at kommentere.