Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

vulvodyni og vandladning under stimuli

hjæææælp :-( jeg er en pige på 18 år, har været seksuelt aktiv i 3 år..
Når min kæreste stimulere klituris, kommer det pludselig en masse væske ud, vi har mange gange talt om det var urin eller hvad det ellers kunne være. Inden vi var i gang havde jeg været på toilet max 2 timer før. men her var væskepletten på lagnet ca. 1 meter i diameter, og vi har aldrig prøvet at det var så meget før.. vi er næsten sikker på det er tis, men da det ikke har en skarp lugt af tis er vi meget i tvivl?? også da det var nummer 2. vandladning på dagen burde det vel lugte mere af urin ??
samtidig med at det vi kan mærke jeg er våd og klar, har jeg ingen følelse (psykisk) af at jeg er klar.. jeg er heller aldrig den der ligger op til det fordi jeg aldrig kan mærke en lyst??
når min kæreste skal op i mig er det ligesom en kniv der bliver stukket op. jeg har været til gynækolog og læge hvor de troede jeg havde noget(hvilket navn jeg ikke kan huske) men hvor de troede at jeg var blevet voldtaget eller har haft et ubehag ved sex der gør at jeg er blevet bange for det.. men jeg er ikke blevet voldtaget og kan ikke huske at jeg nogensinde INDEN smerterne kom har haft en ubehagelig oplevelse med sex??
jeg har læst inde på deres debatter og det lyder meget som om jeg kunne lide at vulvodyni, hvilket jeg ellers aldrig har hørt før. Kan det have noget med væsken at gøre, eller har i en forklaring på hvorfor væsken kommer, og hvad det er???
(jeg har heller aldrig fået en orgasme, og ved ikke om det kan have nogen betydning af jeg jeg ikke kan få det nogensinde, pga de andre ting??? hvilket giver mange frustrerende tanker).... tak på forhånd !!

Kommentarer

  • Indstillinger
    Du kan læse noget om det her.

    http://www.psykeogsex.dk/ejakulationK01.htm

    Smerten må være noget andet. Har du infiltrationer i underlivet kan det gøre meget ondt. Men den værste smerte kommer efterfølgende. Så det er det vel ikke.
    Jeg har læst nogle unge kvinder, der bruger p piller, får smerter. Muligvis vulvodyni.
    Desværre kan jeg ikke hjælpe kun give et par ideer.
  • Indstillinger
    Det eneste bud jeg kan komme med er at du har været så våd at det simpelthen er løbet ud af dig. Det er sket for mig før og så ligger der bare vildt meget væske på lagnet. Det kan sagtens ske selvom du måske ikke mener du lige har lyst til sex. Jeg tvivler stærkt på at det er urin/vandladning, men du må ikke hænge mig op på det for det er ikke noget jeg har vildt meget forstand på. Men helt klart kontakt din læge for at få et mere præcist svar, for det er da noget træls noget at døje med når man ikke ved om det er normalt eller hvad det nu kan være...

    Og så ved jeg ikke lige hvad det der vulvodyni er for noget, men det er blevet nævnt mange steder i de forskellige tråde og det lyder virkelig ubehageligt :s
Log in eller Registrér for at kommentere.