Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Brundlig udflåd

Redigeret 24 september, 2011, 15:46 i PMS og menstruation
Siden min seneste menstration har jeg lidt af brunlig udflåd - og det skal siges at være en del. Og det er ikke kun nogle dage, men faktisk alle dage. I dag har det nok varet i ca. 3 uger, som jeg finder meget lang tid.

Jeg er lige flyttet og er derfor ved at flytte læge, så der går nok nogle uger inden jeg får mit nye sygesikringskort og derfor kan komme til læge.

Er lidt nervøs for hvad det kan være.

Mvh Jeanette

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hvis du tager p-piller eller anden hormonprævention, så kan det sagtens være årsagen.

    Men - hvis ikke du tager p-piller, så skal du da lige tale med lægen, og en sådan kan du altså godt kontakte selv om du ikke har fået dit sygesikringskort endnu.
  • Indstillinger
    Hej en anden gang hvis du bløder meget mere en de 7-8 dage der er normal skal du altid kontakte lægen. når det ikke er normal for dig. Brunt er ikke frisk blod. som om noget blod står og bliver nogle dage inden det kommer i trusse indlæg. jeg synes du skal få undersøgt hvad det kan være , der må være en forklaring på der kommer noget. Lotte siger p - piller, er der mulighed for du kan have været gravid, så vil det være naturligt at livmoderne udrenser sig. men gå til lægen og hvis det bliver ved at komme så bliv yderlig undersøgt for sygdomme der også giver blod som symtomer. men håber det bare er en normal ubalance i kroppen. held og lykke
  • Indstillinger
    Hej!

    Det er frygteligt pinligt det her, men jeg var nødt til at gå denne vej for at spørge om hvor i alverden jeg skal klikke for at skrive et nyt indlæg, har først meldt mig ind i dag og kan simpelthen ikke se nogen steder på siden hvor der står "skrive nyt indlæg"
    Undskyld igen for at spørge på denne måde.
  • Indstillinger
    Du skal gå ind i den kategori du vil skrive et indlæg i. Når du så er der kan du se en knap "Nyt emne" øverst - over alle de mange spørgsmål der er stillet. Tryk på den, og så kan du skrive et indlæg :)

    Du kommer til kategorierne ved enten at trykke på "Debat" i menuen til venstre på siden.
  • Indstillinger
    Jeg har også haft problemer med brunt udflåd og pletblødninger i nogle år, hvor de første 2 gynækologer ikke kunne finde ud af hvad det var, udover at jeg havde en følsom livmoderhals.
    Så min læge valgte at skifte mine p-piller, og henviste min til endnu en gynækolog, og han foreslog at jeg prøvede en p-ring, og siden har jeg ik haft de problemer.
Log in eller Registrér for at kommentere.