Fnat.
Hej.
Da min søster og hendes kæreste lige har haft fnat, og jeg er begyndt at få samme symptomer, har jeg valgt at købe "Nix"-cremen. Efter jeg brugte den i forgårs aften, har jeg fået mere udslet? Er det normalt der kommer flere knopper, EFTER cremen er brugt, ellers, hvad kan det skyldes? Mvh.
Da min søster og hendes kæreste lige har haft fnat, og jeg er begyndt at få samme symptomer, har jeg valgt at købe "Nix"-cremen. Efter jeg brugte den i forgårs aften, har jeg fået mere udslet? Er det normalt der kommer flere knopper, EFTER cremen er brugt, ellers, hvad kan det skyldes? Mvh.
Kommentarer
Den eneste bivirkning der kunne være af Nix-cremen er nældefeber. Det er hvor det bliver rødt og klør helt vildt meget. Jeg ved ikke, om det du oplever er så slemt?
Fnat kommer først i udbrud efter 2-3 uger efter smitten. Så måske det faktisk er symptomer på fnat'en, der kommer nu? Der går jo alligevel et stykke tid før cremen begynder at virke.
Men du kan læse om cremen her:
http://min.medicin.dk/Medicin/Praeparater/1321
God bedring
Venlig hilsen Trine
- Tak.
Har din læge en mailkonsultation, hvor du kan skrive en mail og få svar?
Så kunne du måske skrive til din læge og forklare om dit problem. Det er måske lidt mindre akkavet end at ringe og spørge.
Kh Trine