Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Bliver for våd, når jeg er tændt

Hej. jeg er en pige på 18 år.

jeg har det her problem med at jeg simpelthen bliver så våd at det nedsætter nydelsen til næsten ingenting, det glider så let jeg faktisk kun kan mærke noget hvis han støder dybt op i mig, hvilket ikke altid føltes rarest. det tager tit kun 2/3 stød før jeg er helt våd, en meget opgivende følelse.
vi snakker om det og jeg føler ikke det er pinligt, jeg nyder selfølgelig at jeg kan blive våd og at jeg nyder sex med min kæreste så meget, men jeg bliver også lidt ked, for jeg nyder det ikke særlig meget. jeg hår oftest måtte opgive almindelig samleje og ty til anal sex, hvilket jeg har lært at nyde, men jeg savner almindelig sex, jeg har prøvet knipe øvelser, men det nytter ikke noget at spænde. jeg har prøvet at holde en pause og gå ud og tørre mig, men det bliver bare svært at komme op i mig, men når han så er oppe så jeg presis lige så våd som før.. jeg ved snart ikke hvad jeg skal gøre.


jeg har i mine tidligere forhold aldrig nydt sex særlig meget, oftest havde jeg ingen lyst og måtte bruge glide creme når jeg skulle gøre kæresterne glade, de få gange jeg havde lyst blev jeg bare almidelig våd.
men her i mit nye forhold, med en fyr jeg virkelig tænder på, har jeg utrolig meget sex lyst, hvilket er rart, men jeg kan bare ikke rigtigt mærke særlig meget..

hvad skal jeg gøre? er der overhovedet noget jeg kan gøre? har kikket rundt, det er et ualmideligt problem og alle siger knibe øvelser eller snak om det med min kæreste.. men jeg har prøvet begge.. jeg skammer mig ikke.. jeg vil bare gerne mærke min kæreste.

mvh Den unge kvinde.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej unge kvinde.

    Jeg ved hvordan det føles, jeg bliver også selv mere end våd. Min kæreste ligeså. Jeg har haft flere sexpartnere gennem livet, men aldrig har jeg set en mand blive våd på den måde. Han har "ble" på. Går rundt med et stykke køkkenrulle i sine trusser, for ikke at få våde trusser og skifter flere gange dagligt. Men det er ikke et fysisk problem i den forstand, det er kun når vi er sammen. Når vi har sex, har vi simpelthen en køkkenrulle indenfor rækkevidde, og indimellem må vi lige holde tørre-pause. Men ja, det hjælper kun et kort øjeblik. Kort efter føler man igen at man er et "stort" hul.

    Jeg har desværre ikke nogen løsning på problemet, du skal blot vide at du bestemt ikke er den eneste, og alt andet lige, er det dog bedre end hvis det var nødvendigt med diverse glidecremer! En ringe trøst, ja.

    Knus.
  • Indstillinger
    Hej unge kvinde.

    Jeg kender det desværre godt, og jeg er kun 16 år.
    Jeg kender ikke noget godt råd, ikke andet end at det bedste nok er at du tager en snak med din læge omkring det, for de læge har nok mere styr på det end andre(:

    Held & lykke.
  • Indstillinger
    hjælp j kan ikke skrive nyt indlæg der er slet ikke nget j kan trykke på :-(
  • Indstillinger
    Hej er en fyr på 34
    har prøvet det "problem" med min eks men istedet for at se det som et problem
    valgte vi bare at bruge diverse dildoer/sexlegetøj til at prygle den smaskvåde frække mis og ligge og nyde lyden af hendes stønnen ;-)
Log in eller Registrér for at kommentere.