Kønsvorter.
hej. jeg fik bekraftet af min læge for en uge siden at jeg har kønsvorter på min penis. fik en recept til podophyllotoxin. og jeg har været i behanling i 3 dage nu og smurt vortene med creme to gange dagligt. og nu gør det herre nas.. det sviger meget og min penis hoved ligner noget der er løgn der revner og føles lidt tørt. den dag jeg fik bekraftet at jeg havde kønsvorter sagde min læge at jeg kun skulle smøre vorterne. det gjorde jeg også men jeg havde en vorte bag penis hoved 'som er væk nu' hvor jeg smurte det ind. kun på vorten men det endte alligevel over det hele på mit penis.. det sviger voldsomt.. og har også kønsvorter også på selve min penis men der har det ikke hjulpet endnu med at smøre det creme på.. ? hjælp mig. min penis sviger og har revner på penis efter behandling af kønsvorter..
Kommentarer
Det lyder bestemt ikke rart.
Jeg har fundet det her på www.medicin.dk:
Dosering:
Findes som kutanopløsning.
Voksne. Smøres eller pensles på kønsvorterne 2 gange i døgnet i 3 dage. Dernæst holdes en pause på 4 dage. Behandlingen gentages, indtil kønsvorterne er forsvundet, i almindelighed 3-4 behandlingsperioder.
Bemærk: Bør ikke anvendes til børn under 12 år.
Bivirkninger:
Lokale hudreaktioner kan opstå på 2.-3. dagen i forbindelse med vortebehandlingen.
Meget almindelige (> 10%)
Hududslæt ved kontakt med midlet, svie, rødme.
Bør ikke anvendes:
Ved allergi over for indholdsstofferne eller i åbne sår bør midlet ikke anvendes.
Har du prøvet at ringe til lægen? Du behøver måske ikke bestille en tid, men du kan jo ringe i telefontiden og høre din læge ad, hvis du stadig har problemer efter 4-5 dage.
Held og lykke med det.
Venlig hilsen Trine
men jeg prøver dit råd (: tak for hjælpen (:
Så må vedkommende vurdere om du skal kigges på eller have et navn på et eller andet du skal smøre med.
Mon ikke det indtil da kan hjælpe at smøre med noget helt neutralt creme eller vaseline?
og det sviger og brænder så meget. ringed til min læge her i morges, fik svaret at jeg skulle smøre min penis ind i parfume fri hudcreme de steder for det gjorde ondt. jeg lider meget... det gør så ondt så ondt.. desuden aner jeg ikke hvor eller hvem jeg har det fra.. men jeg fraråder wartec podophyllotoxin.. som jeg started med at bruge. det æder bare huden.. hold da op det sviger.
tager smertestilende for at holde den største del af smerten væk.:(
Det nytter ikke noget at gå sådan hele weekenden.
Det må jo være mere alvorligt end sådan bare lige hvis det overhovedet ikke har lindret at smøre med creme som jeg og lægen sagde.
kønsvorterne kom igen. hvorfor gør de dog det. en måned efter behandling?! hjælp mig,,
Du må afsted til lægen igen i morgen. Eller endnu bedre: En klinik for sexsygdomme, for der har de nu en gang stor erfaring med den slags.
Sådan en kan du finde her: http://www.sexogsamfund.dk/Default.aspx?ID=2520