Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Lige en sidste hjælp..

Jeg har nu haft problemer med maven i et halv år ca. Nogle gange jeg skal jeg frygtelig på toilettet efter jeg har spist, har for det meste altid tynd / grådet afføring. Her på det sidste har jeg haft lidt problemer med at trække vejret, og nu kan jeg næsten ikke spise noget, pga når jeg tager en bid er det som om jeg skal kaste op, jeg kan heller ikke drikke øl, jeg kan slet ikke være andre steder end herhjemme hvor der er et toiliet. Her for et par dage siden lagde jeg mærke til at meget af maden slet ikke bliver fordøjet, altså salten kommer ud som den kommer ind osv det ser vildt mærkeligt ud.
Nu surfer jeg bare rundt og finder diverse alvorlige sygdomme der give disse symptomer, som eks mavekræft, jeg har bestilt tid ved lægen, så jeg ville bare høre om i havde en fornemmelse hvad det evt kunne være så jeg ikke går som et omvandrende nervevrag!

OBS: Jeg er en dreng på 20 år :)

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej
    Fornuftigt af dig, at få lægen til at tage sig af dit problem.
    Tyg maden rigtig godt, drik rigeligt vand. Tynd mave kan afhjælpes lidt, ved tryk på et punkt 3 fingre over navlen, det gør nok lidt ondt. Ved hård mave er det 3 fingre under navlen.
    Véd du om der er noget du har allergi eller intolerance overfor? Se evt. Immunogastros hjemmeside. God bedring. Helle8
Log in eller Registrér for at kommentere.