Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Fjernelse af mandler - problemer?

Hej alle!
Jeg håber, at I kan hjælpe mig med eventuelle erfaringer. Jeg blev opereret for lige præcis en uge siden i dag, men mine sårskorper hænger der stadig og er stadig lige så store (Det skal lige siges, at mine mandler var gigantiske og efterlod sig to kratere af huller i min mund! Man kan bogstaveligt talt IKKE se "enden" af såret). Men i hvert fald.. De sidste 4 nætter er jeg vågnet hver nat ved en 3 tiden og skulle bare have noget smertestillende, da smerterne var store og strålede til ørene. Det ved jeg godt kan være tilfældet. Jeg mærker bare ingen fremskridt overhovedet, mine skorper falder IKKE af og jeg er stadig lige så afhængig af min medicin "mix" af panodiler og iprener, dog bruger jeg ikke morfinen, som jeg gjorde de første 3-4 dage, da jeg ikke føler brug for den. Men i hvert fald.. Jeg håber, at andre har haft samme oplevelse og som måske kan få mig til at falde lidt ned :-) Lægen siger jo, at der går ca. 10 dage (jeg er blevet opereret ved Coblation metoden), men 10 dage virker nu som for kort tid med de sår og smerter jeg har...
Log in eller Registrér for at kommentere.