Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

2 spørgsmål, vidt forskellige emner. . Vil gerne have svar.

Redigeret 2 oktober, 2011, 08:50 i Åben debat om smerter
Hejsa.

For det første er mit øje begyndt at løbe rigtig meget i vand, og det gør sindsygt meget ondt. . .Det vil sige at folk altid tror at jeg græder. . . Men altså jeg har haft det her problem i nogle uger nu, og før det havde mine øjne det med at blive ekstremt "tørre", så jeg var nødt til at hælde vand i øjnene på mig selv, fordi det gjorde så ondt. . . Er begyndt at blive bekymret om det, så hvis i har nogle idéer om hvad det kunne være, ville jeg blive glad for et svar . . . . :-)

Mit andet problem er min højre hofte. Har mistet følelsen i den, men til tider kan det gøre rigtig ondt i den. Er også rimelig bekymret omkring den, men er ikke typen der går til lægen så ofte . .

Knus Tasja . . :-)

Kommentarer

  • Indstillinger
    måske er du ikke typen der går til lægen---men det var måske en god ide og benytte ham ---du har jo 2 problemer ---
    men du skal også til 2 forsk. læger --ØJENLÆGEN---OG DIN EJEN LÆGE ---

    så du må finde ud af hvad der generer dig mest ----
    men den bedste medicin er at få det undsøgt ---det sagde min gamle læge altid ---
  • Indstillinger
    Øjne så tørre, at du har gået og puttet vand i dem, og det har gjort ondt, men du er ikke gået til lægen?
    Nu er det så gået over i den helt anden boldgade, det løber i vand og gør endog sindsygt ondt og sådan har det været i et par uger...
    Og du er ikke gået til lægen...

    Mit bedste bud er, at du er endt med at få proppet bakterier i øjet hvilket nu gør at du har smerter og det render.

    Fatter ingenting af, at du ikke er gået til lægen så der kunne blive gjort noget ved det. Eller som minimum gået på apoteket og talt med dem og fået nogle øjendråber til tørre øjne.

    Så se at komme til lægen før du får varige skader på øjet/øjnene.
    Hvis din læge ikke umiddelbart selv kan finde problemet (jeg tænker det kunne være noget høfeber eller lignende der forårsagede de tørre øjne, og som sagt har jeg en teori om hvad der nu er galt) vil han/hun henvise dig til en øjenlæge.


    Og så til hoften.
    En følelsesløs legemsdel ville få mig og formodentlig de fleste andre til at søge AKUT lægehjælp.
    Det kan være tegn på meget slemme sager.
    Men det er det heldigvis formodentlig ikke når det har stået på længe. Jeg ville dog skynde mig at få bestilt en tid hos lægen for at få undersøgt hvad der er galt.


    Hvad i alverden er det du mener du får ud af at gå rundt med øjenproblemer inklusiv smerter og en følelsesløs hofte som dog så lige giver følelse fra sig i form af smerte fra tid til anden?

    Der er ikke noget som helst cool i at lade være med at gå til lægen.
  • Indstillinger
    Lad være med at hate mig du :ooooo


    Skal nok gå til lægen ikås? . . . .
    Ringer imorgen . . .



    Tak for hater svarene -.-'
  • Indstillinger
    Tasja, der er absolut ingen had involveret i det her, udelukkende dyb forundring over, at du har udsat dig selv for så mange gener.
    Og trang til at give dig det los i rumpen du vist havde brug for for at komme afsted til lægen :)

    God bedring!

    Du må gerne komme ind og skrive hvad det viser sig at der er galt. Især det med hoften undrer jeg mig over hvad kan være.
  • Indstillinger
    Jeg undrer mig tit over, at folk ulejliger andre med spørgsmål, som der også svares på - at de så ikke gider gå ind og fortælle, hvad det hele endte med.
Log in eller Registrér for at kommentere.