Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Findes der hjælp til orgasme?

Redigeret 8 september, 2016, 06:09 i Kvindelige sexproblemer
Mig og min kæreste har nu i lang tid forsøgt at give mig en skedeorgasme. Det er desværre ikke lykkedes endnu. Vi ved at det kun er 30% af kvinder som er istand til at få skedeorgasme men er det muligt at træne sig til det, eller findes der en slags hjælpe præparat/medicin? Eller er det helt umuligt at få en skedeorgasme når man først er vant til at få klitorisorgasmer? Jeg kan sagtens komme under oralsex eller ved brug af vibrator/mig selv, men ikke under sex. Min kæreste har flere gange forsøgt at "lege" med mig under sex men det har kun virket en gang og det var ikke det største. Er der en mulighed for at min kæreste kan få mig til at komme uden at lege med mig da det ikke hjælper alligevel og det er ikke noget vi er intereseret i. Bare af helt almindelig sex uden noget andet?


På forhånd tak!

Kommentarer

  • Indstillinger
    Redigeret 19 februar, 2016, 08:49
    king79, Dandy91, hymie63 og de ca 60 andre profilnavne der bliver brugt (og ikke er slettet af Netdoktor endnu ) er den samme sælger for pågældende side.
    Du må ikke købe receptpligtig medicin uden en tur til lægen.
    Hans piller er måske lavet ved siden af ecstasy piller i et skur i Rumænien.
  • Indstillinger
    Jeg så en smule tv til morgen, det var nogle unge mennesker der fortalte om seksualvejledning i skolen. Noget med en norsk model.

    Men så siger den unge dreng, at det han savnede var tale om følelser. Jeg må indrømme, han gav min en klump i halsen, for hvor havde han dog ret.

    Sex er i dag teknik, teknik, der tales ikke om andet end teknik, orgasmer, stillinger og jeg ved ikke hvad. Det kunne jo være, hvis man glemte lidt om alt den teknik og slappede lidt af, det kunne give det der "mangler".
    Jeg tror ikke på at alt er og bliver 100% perfekt.

    Jeg ved det drejer sig om unge mennesker der taler teknik, for der skrives i de forskellige indlæg: Mig og min kæreste. Før i tiden sagde man : Min kæreste og jeg.
    Hvor er det synd unge mennesker bliver lært op til det hele drejer sig om teknik. Vi andre hørte om romantik og kærlighed.
    Det var ikke altid man fandt kærligheden, men blev narret. Men det er en anden historie.
    Han rørte mig virkelig, den helt unge mand, der talte om følelser.
  • Indstillinger
    Det er godt at vide, at klitoris som organ er lang; den ligger langs med skeden, så forsøg jer med stillinger, hvor penis støder mere mod den øvre skedevæg (uden at det føles ubehageligt, selvfølgelig) Et godt sted at starte er med kvinden øverst; I denne stilling er hun mere i kontrol med sin stimulation og har derfor større chance for at få orgasme.
  • Indstillinger
    Lidt mere teknik,MyScorpion42. Den stilling kan bestemt ikke gælde for alle kvinder. Jeg er en af dem.
  • Indstillinger
    Drina45, king79, Dandy91, hymie63 og de ca 60 andre profilnavne der bliver brugt (og ikke er slettet af Netdoktor endnu ) er den samme sælger for pågældende side.
    Du må ikke købe receptpligtig medicin uden en tur til lægen.
    Hans piller er måske lavet ved siden af ecstasy piller i et skur i Rumænien.
  • Indstillinger
    ADVARSEL:
    Der er en årsag til at meget medicin er på recept.
    Sidste indlæg er fra en udlænding tilmeldt Netdoktor kun for at sælge sit lort.
    Netdoktor sletter deres profiler ret hurtigt, men får han én eller 2 kunder i nettet hver gang bliver han jo ved. Aiden334, Samuel 46 er nogle af de brugernavne han har.
  • Indstillinger
    "lange hule handling" ???? Sikken en gang vrøvl, det kan ingen forstå. Dårlig dansk. Fup annoncer. Man bør være for klog til at tro på den slags.
Log in eller Registrér for at kommentere.