Hjem Hjerne og nervesystem Hovedpine og migræne

Kraftig hovedpine/svimmelhed!

Redigeret 18 august, 2011, 14:05 i Hovedpine og migræne
Hej!

Jeg er 19 år. Da jeg var yngre gik jeg til brydning og var den bedste på holdet til at slå koldbøtter og kunne blive ved i al evighed. De efterfølgende år efter jeg stoppede (5-6 år siden) har jeg ikke engang kunnet slå én koldbøtte uden at få ondt i hovedet og blive helt svimmel. Jeg har prøvet at sidde på et traktordæk som kan drejes rundt. Jeg blev drejet rundt i måske 20-30 sek, og det var ikke noget vildt, men jeg husker tydeligt oplevelsen, da jeg lynhurtigt fik kraftig migræne-ligende hovedpine og en slem slem svimmelhed. Begge dele nedetonede langsomt men var ikke helt væk før efter 3-4 dage.

For tre måneder siden fik jeg konstateret B12-mangel og har kunnet læse mig til at det kan være skyld i svimmelhed. Men selv nu efter jeg har indtaget B12 i tre måneder og mit resultat er som det skal være mærker jeg ikke nogen umiddelbar ændring. Jeg dyrker hyppigt motion og er i god form. Nogen forslag?

Tak på forhånd

Kommentarer

  • Hej
    Hvor uheldig kan man være? Får du væske nok? E du undersøgt for det man kalder virus på balancenerven? Det er bare et par forslag. God bedring Helle8
  • Tak for dit svar

    Jeg har haft ven med virus på balancenerven, og min oplevelse var at den følelse han gik med var konstant og skulle behandles øjeblikkeligt. Jeg oplever kun svimmelheden, hvis jeg udsætter mig selv. Mit problem opstår ved graden af svimmelhed og hvor hurtigt jeg får den sammenlignet med tidligere i mit liv.

    Vh.
Log in eller Registrér for at kommentere.