Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Hjælp. knopper på arme, ben, ryg osv...:(

Redigeret 14 november, 2011, 13:27 i Eksem
Hej alle.
Jeg er blevet rigtig bekymret efter jeg er begyndt at få knopper hist og her på hele min krop! de sidder lidt spredt fra hinanden. selvom der dog godt kan være flere i samme område. de fylder et halv myggestik eller lidt midre. og de klør, indtil der er hul ! håber i kan hjælpe mig

Kommentarer

  • Indstillinger
    Min umiddelbare tanke er at der er nogle dyr på spil.

    Hvor længe har du haft det og er der andre i din familie der har det? Går ud fra at du bor hjemme...

    Men uanset hvad skal du jo til lægen så du kan få noget at smøre det med og få kigget på HVAD det er.

    Du har jo brug for at vide, om det er nogle uønskede husdyr eller om det er noget du har spist der er årsag til det eller om det er vaskepulver eller hvad ved jeg, så der kan blive gjort noget ved årsagen.

    Ingen her i et debatforum kan vurdere hvad det er :)
  • Indstillinger
    Har haft det i 2 ugers tid, bor sammen med min mor og vi deler seng. men hun har det ikke.. har tjekket vores hund for lopper og der var hellere ikke noget. vi har brugt det samme vaske pulver i rigtig lang tid, så vil ikke tro det er det.. :/ men har allergi over for: hårfarve, metal, plastik og parfume. :(
  • Indstillinger
    Tror umiddelbart at jeg står i samme problem som dig.. Det har varet en uges tid nu eller sådan noget, og jeg kan ikke finde ud af hvordan det er opstået eller hvad der er årsagen.

    Hvor lang tid er dit blevet ved? Har du været til lægen osv?
Log in eller Registrér for at kommentere.