Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

forhudsforsnævring?

Redigeret 18 august, 2011, 17:03 i Åben debat for mænd
Hej alle sammen.

Jeg er en dreng på 18 år, jeg har aldrig været så meget fremme med kærester og sådan.. Men det er jeg nu, og har den dejligste kæreste, som jeg selvfølgelig gerne vil tilfredsstille. Men det kan jeg ikke fordi jeg har forhudsforsnævring, tror jeg det er. Min penis er ikke særlig stor i slap tilstan, men i stiv er det en normal størrelse, kan godt trække forhuden tilbage i slap tilstand men ikke ordenligt i stiv. Kan godt få forhuden lige ned over pikhovedt men heller ikke længere, det er som om der er for meget forhud at jeg ikke kan trække den tilbage, og det er også ALT for stramt. Har været for flov til at gå til lægen med det, ikke fordi jeg ikke kan få det tilbage.. Men pga min penis størrelse.. Den bedste løsning i mit hoved ville være omskæring, ikke alt forhuden men noget af det.. Søger gode råd, helst hurtigt :) Tak, Bare spørg mig hvis der er noget.. :)

Kommentarer

  • Indstillinger
    Det aller bedste du kan gøre er at gå til lægen med det. Du skal tænke på at lægen er uddannet til at klare sådan problemer, du er ikke den første med forhudsforsnævring lægen har set, og han griner ikke af dig .Jo før jo bedre
    så du kan få et godt sex liv. Hilsen W.H.
  • Indstillinger
    Hej. Søg rundt på siden. Der er simpelthen så mange der har spurgt om det samme problem som dig.

    Men jeg blev helt omskåret på grund af min forhudsforsnævring, og det har bare været det bedste for mig. Så det er mit råd til dig, at det ville være godt med en omskæring.

    Tag en snak med din læge og hør hvad han/hun ville gøre ved det.
  • Indstillinger
    Har siddet og kigget rundt på nettet osv, og tænkt grundigt over det. Og jeg har nu bestilt tid hos lægen, jeg tænkte **** det lad mig få det overstået.. Jeg behøver kun se den læge én gang... Jeg vil gå efter at blive omskåret, ikke helt hvis det kan lade sig gøre. Men er usikker på om det vil tage meget af føelsen at blive omskårert helt? Er der nogle der kan svare på det, som selv har prøvet det. ? Og hvor lang tid tager det at hele, før udstyret er klar igen ^^ ? Tak!
  • Indstillinger
    Jeg blev helt omskåret for 10 år siden og har ingen problemer med nedsat følsomhed i glans.

    Der går ca. 14 efter en omskæring, før du kan bruge udstyret igen.
Log in eller Registrér for at kommentere.