røde prikker på penishovedet
Hej.
Jeg har opdaget nogle få røde prikker på mit penis hovede. Jeg tænker at det måske kunne være en kønssygdom men jeg vil lige høre andre folks meninger, da jeg ikke kan få det til at passe på det jeg har læst om de forskellige kønssygdomme.
Jeg opdagede prikkerne i forgårs. De er ganske små røde prikker på penis hovedet. Og ja, jeg har haft sex uden kondom, så det er derfor jeg frygter for en kønssygdom.
På forhånd tak.
Jeg har opdaget nogle få røde prikker på mit penis hovede. Jeg tænker at det måske kunne være en kønssygdom men jeg vil lige høre andre folks meninger, da jeg ikke kan få det til at passe på det jeg har læst om de forskellige kønssygdomme.
Jeg opdagede prikkerne i forgårs. De er ganske små røde prikker på penis hovedet. Og ja, jeg har haft sex uden kondom, så det er derfor jeg frygter for en kønssygdom.
På forhånd tak.
Kommentarer
Jeg får det selv engang imellem når jeg har haft ubeskyttet sex med en ny partner. Du kan købe Canasten (mener jeg det hedder) salve og smørre med, så burde det gå væk i løbet af en uges tid eller to
Så kan lægen vurdere hvad det er. Hvis det er svamp; fint nok så skal du bare købe Canesten, men eftersom du har haft ubeskyttet sex, så vil det være smart lige at få lavet en klamydiatest osv.