meget og ildelugtende udflåd?????
Jeg vågnede i går morges op med rigtig meget udflåd i trusserne, jeg skyndte mig at gå i bad og tage rene trusser på og smutte på arbejde. problemet er bare at det fortsatte med at sive ud, og det kom til at lugte grimmere og grimmere i løbet af dagen. og i morges da jeg vågnede var det fuldstændig det samme.
er der nogen der har oplevet dette, og er det noget man skal gå til lægen med, eller er der noget man selv kan gøre ved det? ..
jeg står og skal på ferie, så der går lang tid inden jeg kan komme til læge.
er der nogen der har oplevet dette, og er det noget man skal gå til lægen med, eller er der noget man selv kan gøre ved det? ..
jeg står og skal på ferie, så der går lang tid inden jeg kan komme til læge.
Kommentarer
Jeg går ud fra, at det er her i week-enden, du tager på ferie, så du ikke kan komme til læge på mandag, men når det er så voldsomt, så bliver det jo ikke en sjov ferie, hvis ikke du får gjort noget ved det- og det kan jo også risikere at blive værre, hvis ikke det bliver behandlet.
Alternativt - hvis det er komplet umuligt at få fat i din læge nu- kan du gå ned på apoteket og der fremlægge dit problem. Muligvis man så der vil foreslå at du tager til lægevagt i aften.
Du bør i hvert fald ikke gå i flere uger med noget sådant uden overhovedet at gøre noget.
Det kan da sagtens være, at det bare handler om noget ubalance, og det kan klares med nogle mælkesyrekapsler, Vivag eller sådan noget.