Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Risiko for at blive gravid?

Redigeret 11 august, 2011, 17:29 i Åben debat om sex
Hey folkens!

Mig og min flirt var "desværre" så ivrige at vi glemte gummiet sidste gang vi knaldede og nu er han så helt ude af den fordi jeg ikke er på p-piller.

Så spørger jeg: Er der stor risiko for jeg kan være blevet med rogn når min mens stoppede dagen før?? Det synes jeg nemlig at have bildt mig ind man ikke rigtig kan eller at chancen i hvert fald er ret lille.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej man skal aldrig sige aldrig men chancen er nok lille da din ægløsning kommer normalt ca 7 til 9 dage efter sidste blødnings dag. men måske din ægløsning er anderledes. så hold øje med næste menstruations tid om det kommer . eller om 3 -4 uger tag en graviditets test. og husk kondomet der er også femidom der kan købes på lageret i kondomland . eller anden form for præventation. der ikke er hormoner i . held og lykke.
  • Indstillinger
    Ja jeg kan kun være enig i hvad der bliver sagt i forrige indlæg. Endvidere er det da også godt at huske, at der findes fortrydelsespiller, som netop er ideele hvis uheldet er ude eller hvis kondomet er sprunget. De kan købe i håndkøb og er vis to piller der skal tages senest 72 timer efter ubeskyttet sex. Men dette er selvfølgelig ikke nogen sund løsning for kroppen, og skal på ingen måde erstatte fornuftig prævention!
  • Indstillinger
    I know! Det var ikke så klogt og ja der er "dagen-efter" pillen, men den er bare ikke skide sund så tænkte at (medmindre min krop er helt mærkelig!) så var risikoen så lille at jeg kunne undgå den?

    Og der er købt forsyninger så det ikke sker igen :)
  • Indstillinger
    fint god fornøjelse
Log in eller Registrér for at kommentere.