Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Problemer med luftpassagen

Hej, for nogen år siden imellem ca. 5 år siden kom jeg til skade da jeg legede. jeg gik på dette tidspunkt i tredjeklasse. jeg brækkede næsen og lægerne sagde ikke meget andet end at den vile hele fint på plads. men siden da, (jeg er først nu begyndt at lægge meget mærke til det og det er ret ubehageligt især hvis man er snottet og forkølet) har jeg haft svært ved at trække vejret gennem næsen. selv hvis jeg er helt rask kan jeg kun trække vejret gennem det ene næsebor, og noget andet underligt er at det kan variere på den måde at de 2 første timer kan jeg trække vejret med det ene næsebor og så senere med det andet. men eller skal jeg til at sætte en finger for det ene næsebor for at puste ud med det andet hvis jeg er snottet. desuden er min næse blevet skæv. bliver den skæver efterhånden som jeg bliver ældre eller hva? håber der er noget der kan gøres og at det ikke er forsent. jeg var jo en lille dreng dengang og har åbenbart snildt kunne klare det og er vokset op med det, men nu er det ved at blive ret irriterende. undskyld stavefejl hvis der er det, men der har jo lige været ferie, tak på forhånd.
Log in eller Registrér for at kommentere.