Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Syet i fingeren

Redigeret 12 august, 2011, 14:37 i Håndskader og musearm
Hej, for ca. for 5 mdr. siden skar jeg mig i min venstre tommelfinger og det blødte meget. jeg tog til lægen og hun sagde at der ikke var sket noget meget slemt og at det bare skulle syes. jeg blev syet og 2 uger efter tog jeg tilbage til lægen og fik stingene ud, men efter jeg havde skåret mig får jeg en ubehagelig følelse når jeg rører på højre side af den tommelfinger jeg har skåret mig i. (lidt ligesom om jeg har en nedsat følelse i min finger). jeg spurgte lægen hvad det kunne være og hun sagde at det kunne være en nerve der var skåret over. jeg spurgte om det var noget der bare gik over, og hun sagde at det håbede hun?! - men nu 5 måneder efter har min finger det på samme måde og nu er mit spørgsmål om det overhovedet går væk, eller om der er noget jeg skal gøre for at få det væk.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej det er ærgeligt for dig med fingeren . du kan med tiden håbe det går over. min svorger har også savet amen i stykker og mistet føelsen i nogle af fingerne. han har haft en tøj hanske på for at hjælpe med at få mere føelse. og varme da sådan en finger kan blive kold. Du må få din finger gemmem lyst og se om nerverne er ødelagt . om lægerne kan gøre noget for at få føelsen igen. eller håbet er ude. håber du finder en løsning
Log in eller Registrér for at kommentere.