Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Størrelse?

Redigeret 11 august, 2011, 09:14 i Åben debat for mænd
Jeg har længe gået og tænkt over min penis størrelse, jeg er 17 år og har en penis omkring 19 cm ... stiv self.... Jeg er en smule ''bange'' for at den er for stor? og at den ikke komme ind i pigen som den skal, eller det gør ondt på hende? .... er lige bange for at have sex da min selvtillid ikke helt er i top når jeg tænker på det her... Håber du kan besvare mit spørgsmål og give mig lidt selvtillid....

Kommentarer

  • Indstillinger
    OG skal lige siges at jeg er omkring 185 høj
  • Indstillinger
    du har en normal god størrelse vær glad for det og det kommer ikke til at gøre ondt på pigen du vil gøre det samme med hun vil nyde det så du kan godt være helt rolig.
  • Indstillinger
    Din penis er en af de større men helt normal.

    Faktisk drejer det sig i forhold til om det kan gøre ondt at få den ind i højere grad om tykkelsen end længde.

    Med lange såvel som korte, tykke såvel som tynde penisser gælder det, at kvinden skal være meget tændt (derved bliver hun mere elastisk og våd og dernede) før kalorius kommer indenfor. En god idé er også at bruge glidecreme.

    Med en lang penis skal du være lidt forsigtig med at presse den i bund, da det kan gøre lidt ondt hvis du rammer livmoderhalsen.

    Men slap du bare helt af! Der er ingen grund til at gøre din penislængde til et problem oppe i dit hovede, for det er ikke et problem :-)
  • Indstillinger
    Så jeg kan bare være helt rolig?
  • Indstillinger
    Ja, det kan du, men du skal, som Anna også skriver, være opmærksom på at pigen er tændt og våd først. Er hun ikke det og du bare "hopper på" så vil det være ubehageligt for hende under alle omstændigheder.

    Det, det handler om, er at I begge bruger tid på at varme hinanden op, kæle, nusse, kysse osv. Du kan evt. bruge først en finger oppe i hende, så to og tre efterhånden som hun bliver mere og mere våd og tændt på akten.

    Og først, når hverken hun eller du kan vente længere, så kan du trænge op i hende.

    Så vil det være en nydelse - for jer begge to, og du vil erfare at den størrelse altså har mindre betydning.
  • Indstillinger
    Okay! Mange tak! Er mere rolig nu!
Log in eller Registrér for at kommentere.