Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Mave/underliv smerter

Hej jeg er en pige på 19 år jeg får engang imellem ondt i maven/underlivet. Hvor jeg skal på wc men kan ikke tisse eller nr 2. begrund af maven gør så ondt og imens føler jeg at jeg skal kaste op og begynder at koldsvede. har været til lægen og han har bare givet mig nogle piller som hedder husk. men de hjælper overhovedet ikke.

Nogle der har nogle gode råd eller selv har prøvet det?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Prøv lige at slå HUSK op på google. Det lyder ikke som om du ved hvad det er du har fået.

    Det er fint når man har problemer med maven. Nogengange.

    Tror du ikke der er noget du ikke kan tåle? Fx. mælkeprodukter eller gluten eller...

    Uanset hvad vil jeg da foreslå dig at tage til lægen igen.
    Din læge troede, at HUSK ville hjælpe, men det har det ikke gjort, og så kan lægen tage næste skridt...
  • Indstillinger
    Ved godt hvad husk er men det fordi han tror det noget galt med min tarm men det hjælper ikke mig.

    jamen ved ikke hvad det er så det jo derfor jeg prøver og høre herinde da min læge ikke rigtig kan hjælpe mig.
    kunne jo godt være der nogle andre der har samme problem som mig
  • Indstillinger
    Jeg forstår ikke hvad du mener.

    Har du været ved lægen én gang, og der fået anbefalet HUSK eller har du været ved lægen flere gange hvor lægen bare bliver ved med at sige "Tag HUSK" uden at sende dig til undersøgelser?

    Jeg vil ligesom din læge tro, at det er din mave-/tarmsystem der er noget galt med, men hvad det er der ingen der kan sige uden undersøgelser...

    Jeg havde mavekramper og kvalme m.m. og det viste sig at være laktoseintolerans.
    Men der er et hav af ting der kan være problemet, så du må som sagt til lægen igen.

    Hvor længe har du taget HUSK?

    Det jeg mener med om du tror der er noget du ikke kan tåle er, om der er et mønster i hvornår du får anfaldene... Altså i forhold til hvad du spiser.
Log in eller Registrér for at kommentere.