Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

smerter efter operation

Redigeret 20 september, 2011, 20:56 i Diskusprolaps
Hej jeg er blevet opereret i lænden, for en diskusprolaps, for 15 dage siden,ville hører om der er nogle der har erfaringer el ved noget om, det kan være rigtigt at jeg stadig har mange smerter i lænd og ned i benet,tager smertestillende hver 5 time ca.
På forhånd tak. jakob j

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej jeg synes du skal tale med din læge eller syghuset der har opereret dig og sig du stadig har stærke smerter . mig bekendt skal der gå længere imellem du tager smertestillende piller . med mindre de er specielt til formålet. hvis det er normal smerte stillende kan du få for meget medicin og blive syg af det. så tale med din læge hvor meget og hvor tit du må tage det. om du skal have set hvorfor der stadig er smerte. hvornår er smerten kommet i benet , er det kort tid siden . hvis du læser det i aften det jeg har skrevet ville jeg lige ringe til vagtlægen i aften . for det sker der kommer blodpropper i ben efter operation. men håber ikke det er så alvorlig. men lige for en sikkerhedsskyld. hej
  • Indstillinger
    Hej tak for dit hurtige svar, har lige ringet til hospitalet, så der er en læge der ringer tilbage til mig i løbet af dagen, smerterne kom 3 dage efter operationen, og har været der siden. Går bare og håber på det ikke er noget alvorligt. Ja og alle de piller man sluger er nok heller ikke det sundeste.
  • Indstillinger
    hej fint .godt du har fået fat i en læge . håber ikke det er alvorligt . god bedring kærligst
  • Indstillinger
    Hej.
    Jeg blev opereret for en diskusprolaps D.1 juli, jeg havde en diskusprolaps i lænden og smerterne gik ned til venstre ben, efter operation, blev det virkelig slemt, smerterne blev virkelig slemme i det andet ben (højre) men henvendte mig bare ikke til lægen fordi jeg troede at det var normalt efter sådan en operation, men da jeg egentlig gjorde det efter halvanden månede, fik jeg taget en nu scanning og der viste det sig at jeg stadig havde en diskusprolaps der sad i midten, og den vil de også operere mig for, men jeg er meget i tvivl om jeg vil, for tør ikke, har hørt at det ikke er godt at blive opereret for en diskusprolaps 2 gange.
Log in eller Registrér for at kommentere.