Hvorfor får jeg det sådan af amf?
Det er meget svært for mig at indrømme/fortælle andre om at jeg tager amf engang imellem men kun i weekenderne. Har aldrig taget det i hverdagene.
Det går fint nok når jeg tager stoffet , men hvis der fx sker noget (det kan være jeg har dummet mig) så begynder sommerfuglene i maven. Men de kommer først når rusen er ved at aftage. Følelserne er så kraftige engang imellem at jeg bliver dårlig med kvalme og mit hjerte slår hurtigt pga nervøsitet. Men denne følelse af sommerfugle i maven kommer kun hvis jeg føler jeg har lavet/gjort/sagt noget dumt . Nogle gange ved jeg ikke hvad jeg er nervøs over men sommerfuglene kommer stadig og er så kraftige at jeg ikke kan sove.
Hvorfor får jeg det mon sådan?? Jeg er SÅ BANGE for at sommerfuglene/nervøsitetn i maven kan være der hele livet. Er det virkelig amf der forstærker følelserne? Please hjælp har det rigtig skidt
Det går fint nok når jeg tager stoffet , men hvis der fx sker noget (det kan være jeg har dummet mig) så begynder sommerfuglene i maven. Men de kommer først når rusen er ved at aftage. Følelserne er så kraftige engang imellem at jeg bliver dårlig med kvalme og mit hjerte slår hurtigt pga nervøsitet. Men denne følelse af sommerfugle i maven kommer kun hvis jeg føler jeg har lavet/gjort/sagt noget dumt . Nogle gange ved jeg ikke hvad jeg er nervøs over men sommerfuglene kommer stadig og er så kraftige at jeg ikke kan sove.
Hvorfor får jeg det mon sådan?? Jeg er SÅ BANGE for at sommerfuglene/nervøsitetn i maven kan være der hele livet. Er det virkelig amf der forstærker følelserne? Please hjælp har det rigtig skidt
Kommentarer
At du også tager stoffer, har i den grad indflydelse på hele din adfærd og de problemer du har der.
Se at få noget hjælp til at komme ud af det misbrug; så kan det være dine andre problemer også løses.
Stoffer kan i den grad ændre på både adfærd, psyke og i det hele taget selvopfattelse - så det er da nok der, du skal starte.
Og de sommerfugle du beskriver, lyder på mig mest som bivirkninger. Alle stoffer har bivirkninger - som du sikkert ved, og amfetamin kan sagtens påvirke dine følelser. Du kan også få en tom fornemmelse i kroppen, din hud kan føles "pirlig" og som du også selv skriver, kan du have en høj puls og en fornemmelse af at kroppen kører på overarbejde..
Så umiddelbart lyder det egentlig meget "normalt" omstændighederne taget i betragtning..
Men hvis du selv føler du har et problem, så synes jeg da helt klart du skulle snakke med lægen om at komme ud af det.. specielt hvis du har lidt psykiske problemer i forvejen
God vind!