Smerte, små hvide prikker, brun sædleder
Hej, jeg har et problem som jeg har haft i ét år eller to.
Der er små hvide prikker/knopper ved penisroden og pungen, der kommer flere længere oppe af pikken når jeg får erektion.
Min sædleder er også brun, og det klør.
Nogle gange er mit sæd også lidt klumpet på en måde
Nogle gange(1 gang om måneden) gør det så ondt i mine testikler at jeg bare har lyst til at sætte mig ned og græde.
Hvad kan det være?
Jeg har brugt en del Hårvoks i noget tid nu(4år) kan det skyldes det?
Der er små hvide prikker/knopper ved penisroden og pungen, der kommer flere længere oppe af pikken når jeg får erektion.
Min sædleder er også brun, og det klør.
Nogle gange er mit sæd også lidt klumpet på en måde
Nogle gange(1 gang om måneden) gør det så ondt i mine testikler at jeg bare har lyst til at sætte mig ned og græde.
Hvad kan det være?
Jeg har brugt en del Hårvoks i noget tid nu(4år) kan det skyldes det?
Kommentarer
Men det kan næppe forårsage smerter.
Mht. knopperne er jeg overbevist om at det er talgknopper og tydelige hårsække.
HVORFOR i alverden har du ikke været til læge????
Jeg vil i allerhøjeste grad anbefale dig at komme afsted. Smerter i pungen skal man IKKE ignorere. I værste fald kan det være en betændelsestilstand som kan føre til fertilitetsproblemer.
Jeg tror snarere at du har klamydia.
Men uanset hvad må og skal du tage til lægen.
Jeg havde det før jeg begyndte at have seksuel kontakt.
Jeg lukker det bare inde og derfor tør jeg ikke gøre det til en realitet at jeg måske ikke kan få børn.
Jeg har ikke fortalt det til nogle før nu, og jeg prøver at lade vær med at tænke på det, men ja det er svært at forklare.
og min læge er min egen mor, så det gør det endnu værre
Men et eller andet er der altså galt.
Når man er kommet i din alder syntes jeg, at det er uheldigt at have et familiemedlem som sin læge.
Derfor kan du roligt fortælle din mor, at du har brug for at få en anden læge.
Det er fuldstændig hen i vejret at gå rundt med smerter, kløe og bekymringer i så lang tid i stedet for at fortælle en voksen det så du kan få hjælp, så jeg syntes virkelig at du skal sige noget til din mor i dag så du kan få det overstået.
kan jeg godt tage derud selvom de ikk er mine læger?
Ring til dem i morgen tidlig og forklar situationen