Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Bryster

Redigeret 17 september, 2011, 16:26 i Åben debat for mænd
Hej netdoktor.

Jeg er en knægt på 17 som træner meget. Jeg er efterhånden blevet rimelig stor, har trænet i lige godt 2 år. - Jeg spiser også god mad og drikker sodavand, og er derfor heller ikke helt tynd - men er ikke fed. Jeg har bare det problem, at når jeg får "flade" brystvorter ligner det jeg har kvindebryster og man kan TYDELIGT se det igennem en t-shirt, men når jeg derimod har "stive" patvorter ser det bare godt ud/pumpet ud.

Jeg vil meget gerne vide hvad der sker, og hvad jeg selv kan gøre for at få det midsket og få det væk. :(

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg håber ikke, at det er rigtigt du har trænet meget i 2 år uden at have sat dig ind i noget om kost og ernæring. Hvilket det ikke lyder som om du har, med den sætning omkring sodavand og din størrelse...

    Hvis det er et seriøst indlæg, så må du forklare hvad det er du spørger om, for jeg kan ikke regne ud hvad det er du mener med de "bryster".
  • Indstillinger
    Jeg er skam seriøst.

    Jeg fik måske sat det lidt forkert op.

    Jeg træner "rimelig" seriøst 3-4 gange om ugen. Og ja jeg har nogenlunde styr på kosten i forhold til protein kontra kulhydrater. Jeg drikker dog også sodavand og kan også godt spise lidt usundt engang i mellem. Som jeg sagde så jeg ikke fed, men heller ikke skinny. :)

    Mit problem er, at når mine "brystvorter" de "slapper" af, så buler de nærmest ud og bliver meget tydelige i en fx. t-shirt. Det ser meget lidt kønt ud, og ville gerne høre hvorfor de gør det? - hvad kan jeg gøre for at få det væk. og el. mindske det? :)
  • Indstillinger
    Jeg tvivler på at der er noget at gøre andet end operation. Men du kan da få din læge til at se på det.

    Det lyder som om du har ekstremt stor fokus på din krop og træning.
    Pas nu på at det ikke tager overhånd.
  • Indstillinger
    Tror du misforstår mig. - det er ikke helt vildt sådan så mine bryster bare ligner en dames! - Men som du nok ved, så får alle drenge på et tidspunkt det der med brysterne buler lidt ud, men det forsvinder så igen. Jeg synes bare ikke mit er forsvundet?
  • Indstillinger
    Hej fiskeren lidt sjov for du tænker modsat end os kvinder, vi er ikke altid glade for at mændende kan se vores bryst vorte stritte under blusen , og foretrækker at den er i indtrukket stilling. og afslappet position. Ved kvinde bryst , ved kær tegn og berørring rundt om brystetvorten bliver vorten stiv og stritter . også når kroppen fryser stritter brystvorten . kan også ske hvis man er nybagt mor og har en baby. men ikke alles bryst vorte kan trække sig tilbage . Hos mænd med ikke så meget bryst væv stritter brystvorten mere , du må have mere brystvæv så din brystvorte kan trække sig ind i brystet. Vi har alle sammen feminine og maskuline ting i vores krop. nogle gange kommer der ubalance i kroppen hvor enten mands hormon eller kvinde hormon bliver kraftigere end normal . det kan være en grund. overvægt er også en grund, men nok ikke når du træner så meget. lidt sodavand skader dig nok ikke, når du forvrænder så meget , hvis der er druesukker i den , du har brug for druesukker når du træner så meget. normalt med så meget træning , skulle du få muskel under brystet . men tale med lægen om det kan være forstyrelser i kroppen held og lykke
Log in eller Registrér for at kommentere.