Bryster
Hej netdoktor.
Jeg er en knægt på 17 som træner meget. Jeg er efterhånden blevet rimelig stor, har trænet i lige godt 2 år. - Jeg spiser også god mad og drikker sodavand, og er derfor heller ikke helt tynd - men er ikke fed. Jeg har bare det problem, at når jeg får "flade" brystvorter ligner det jeg har kvindebryster og man kan TYDELIGT se det igennem en t-shirt, men når jeg derimod har "stive" patvorter ser det bare godt ud/pumpet ud.
Jeg vil meget gerne vide hvad der sker, og hvad jeg selv kan gøre for at få det midsket og få det væk.
Jeg er en knægt på 17 som træner meget. Jeg er efterhånden blevet rimelig stor, har trænet i lige godt 2 år. - Jeg spiser også god mad og drikker sodavand, og er derfor heller ikke helt tynd - men er ikke fed. Jeg har bare det problem, at når jeg får "flade" brystvorter ligner det jeg har kvindebryster og man kan TYDELIGT se det igennem en t-shirt, men når jeg derimod har "stive" patvorter ser det bare godt ud/pumpet ud.
Jeg vil meget gerne vide hvad der sker, og hvad jeg selv kan gøre for at få det midsket og få det væk.
Kommentarer
Hvis det er et seriøst indlæg, så må du forklare hvad det er du spørger om, for jeg kan ikke regne ud hvad det er du mener med de "bryster".
Jeg fik måske sat det lidt forkert op.
Jeg træner "rimelig" seriøst 3-4 gange om ugen. Og ja jeg har nogenlunde styr på kosten i forhold til protein kontra kulhydrater. Jeg drikker dog også sodavand og kan også godt spise lidt usundt engang i mellem. Som jeg sagde så jeg ikke fed, men heller ikke skinny.
Mit problem er, at når mine "brystvorter" de "slapper" af, så buler de nærmest ud og bliver meget tydelige i en fx. t-shirt. Det ser meget lidt kønt ud, og ville gerne høre hvorfor de gør det? - hvad kan jeg gøre for at få det væk. og el. mindske det?
Det lyder som om du har ekstremt stor fokus på din krop og træning.
Pas nu på at det ikke tager overhånd.