Hjem Sex & samliv Seksuel debut

Første gang!!

Redigeret 9 august, 2011, 16:00 i Seksuel debut
Hej

Min kæreste og jeg har været sammen i knap 2år nu, men har endnu ikke haft samleje.
Dette skyldes at nå vi prøver gør det simpelthen for ondt på hende. Vi har forsøgt med glidecreme og dildo. Men det vil simpelthen ikke lykkedes.
Jeg elsker min kæreste og vil selvfølgelig vente på hende så længe det skal tage. De øvrige facetter inden for sex er der intet problem med!
Da der er gået så lang tid er vi begge blevet meget nervøse over det og det er næsten nemmest ikke at prøve da vi så ikke bliver skuffet og kede af det.
Er der nogen der har samme erfaring eller gode råd???


Håber I kan hjælpe!!!!

Kommentarer

  • I har forsøgt i et par år, og I har gjort det rigtige med glidecreme, at have sex uden at prøve osv, og det virker ikke.

    Så eneste brugbare råd I kan få er: GÅ TIL LÆGEN, og få en henvisning til en gynækolog, så hun kan blive undersøgt for at finde ud af hvad der er galt - fx. vulvodyni - så der kan komme gang i fysiske eller psykiske behandlingsmuligheder.

    Uanset hvilke bud der kan komme herinde på hvad der er galt, så er det udelukkende undersøgelse der kan afgøre det.
Log in eller Registrér for at kommentere.