Hjem Hjerne og nervesystem ADHD

Har jeg en form for Adhd ???

Redigeret 9 august, 2011, 09:05 i ADHD
kan kun klare en opgave af gangen , eller ryger jeg psyk ned og græder og føler mig hoved er fuldstændig væltet

Kan bedst klare ugen igennem , hvis den er planlagt .

Har aldrig ro i mit hoved

er konstant træt i hoved

har svært ved at koncentrer mig ved opgaver som ikke er hurtigt overstået

i skolen i timerne , bliver jeg fuldstændig rastløs i kroppen af at sidde på en stol og træt i hoved ( den gang jeg gik i skole ) nu arbejder jeg.

jeg arbejder kun 3 timer nu , men er kørt helt død for energi , efter 2 timer i hoved.

Jeg får motiron nu , som har hjulpet en del af problemerne , bla med at mit ikke falder sammen mere , og kan klare flere opgaver nu
men min psykiater mener det er en deprission , men intet depri medicin har virker på mig, og så pga min træthed spurgte mig og min psyketerepeut , efter noget adhd medicin så jeg kunne vågne lidt op , og der kom motiron ind i min verden, motironen virker bare ikke mere med at fjerne min træthed i hoved , men holder stadig mit hoved samlet...

så jeg er lidt forvirret :-(

knus

Kommentarer

  • Er du blevet testet for søvn lidelser?
    Lider selv af hypersomni og har været igennem en masse søvn test.
    Neurologen siger at han oplever flere hvor psykritrien mener at det er ADHD, mens andre læger / neurologer siger efter søvn undersøgelser at det er søvn lidelse de har.

    Så det kunne være ret interessant hvis du blev undersøgt af en neurolog.
  • Hej,

    Det kan være mange ting. Hvordan er din kost? Spiser du sundt og regelmæssigt? Store udsving i blodsukkeret og for næringsfattig ernæring kan give problemer.

    Og så kommer jeg til at tænke på stofskifte...men nu har jeg jo så også selv en stofskiftesygdom... Selvom stofskiftesygdomme oftest rammer kvinder, kan mænd også have en stofskiftesygdom. Måske skulle du overveje at få tjekket dit stofskifte! Det er efterhånden et velkendt råd, at hvis man lider af noget der minder om depression og føler sig træt, så bør man få lægen til at tjekke stofskiftet.

    Det er da et par råd i hvert fald. En tur omkring lægen er nok ingen dårlig idé.
    Kh. Karmacure
  • alle mine vitaminer + mineraler er i orden , det har jeg fået tjekket :-)

    jeg skal på søvnlab i århus den 26 , så må jeg se hvad de siger :-)

    netop pga min træthed
Log in eller Registrér for at kommentere.