Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Søger person/er som er opr for Cam- og Pincher Impingement

Redigeret 5 august, 2011, 17:12 i Kroniske smerter
Efter fald fra hest for 2-3 år blev jeg indlagt med en lille indre blødning, havde slået venstre side af hoften og skulderen. Efterfølgende ca. 1/2 år efter uheldet fik jeg ifm. med et forsøg på at genoptage min løbetræning en meget kraftig smerter i mit venstre lår og måtte humpe hjem. Fys. beh. på skulderen hjalp efter nogle behandlinger men behandlingen på hoften var meget smertefuld. Efterfølgende fik jeg akupunktur og trænede fys. pilates hvilke fik musklerne til at slappe lidt af i kortere tid. Pga. at der ingen bedring var blev jeg henvist til Idrætsmedicinsk, hvor jeg blev behandlet med binyrebarkinjektioner som forværrede min tilstand. Først 4-5 mdr. efter blev der foretaget røntgen og MR-scanning. Ifm binyrebarkinj.erne begyndte jeg at halte og fik efterhånden flere og flere smerter samt lettere aflåsning i hoften. Derfor blev jeg henvist til ortopædkirurgisk hvor jeg blev kikkertopereret for Cam- og Pincher Impingement. Jeg har stadig smerter og fået tilstødende komplikationer efter operation - min hofte er endnu mere låst, jeg har nedsat kraft i benet, nervesmerter i benet og har føleforstyrrelser i min fod - trods dygtig og intensiv fysioterapi behandling og bassintræning. Derfor søger jeg person/er som er kikkertopereret for Cam- og Pincher Impingement og ønsker at dele erfaringer/råd. Jeg er stadig under udredning i hospitalsvæsenet og er lige blevet henvist til neurologisk undersøgelse. Tillige har jeg fået konstateret en discus prolaps TH12/L1 uden rodpåvirkning samt lettere ødemer ved SI-leddet på venstre side.

Håber at der er nogen derude som vil skrive til mig og evt. kan komme med gode råd og erfaring.
Zann
Log in eller Registrér for at kommentere.