Ingen følelse under samleje
Hej jeg håber virkelig der er nogle her der kan hjælpe mig.
Jeg er en pige på 17 år og har allerede ved min første kæreste ikke kunnet mærke når han var oppe i mig. Siden ham har jeg været sammen med en anden fyr, men heller ikke ham kunne jeg mærke.
Jeg får slet ikke lyst til sex når jeg alligevel ikke han mærke noget, så undgår tit sex.
Jeg håber virkelig der er nogen der kan hjælpe.
Jeg er en pige på 17 år og har allerede ved min første kæreste ikke kunnet mærke når han var oppe i mig. Siden ham har jeg været sammen med en anden fyr, men heller ikke ham kunne jeg mærke.
Jeg får slet ikke lyst til sex når jeg alligevel ikke han mærke noget, så undgår tit sex.
Jeg håber virkelig der er nogen der kan hjælpe.
Kommentarer
Og så spekulerer jeg på, at når du sådan set heller ikke har lyst, om du i bund og grund dels overhovedet tænder på denne kæreste, dels om du er tilstrækkelig tændt inden I har samlejet?
Jeg har godt set, at du skriver, at det er fordi du ikke kan mærke noget, men det har bestemt også noget med følelserne at gøre. Hvis du et eller andet sted føler dig ret ligeglad med akten, så giver det dig jo heller ikke nogen speciel følelse.
Er I meget glade for hinanden og er I meget tændte, så kunne I jo også øve jer i forskellige stillinger, og se om det gav noget mht din følelse.
Jeg er selv 17 år, men jeg kan godt mærke at min partner er inde i mig men får bare ikke en nydelse af det.
Har været seksuel i 2 år nu og har stadig en stor sexlyst selvom jeg ikke føler noget under sex.
Jeg ved dog ikke hvad man kan gøre for at få det følelsen eller hvad det egentlig er.