Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Ingen følelse under samleje

Redigeret 12 december, 2012, 15:39 i Kvindelige sexproblemer
Hej jeg håber virkelig der er nogle her der kan hjælpe mig.
Jeg er en pige på 17 år og har allerede ved min første kæreste ikke kunnet mærke når han var oppe i mig. Siden ham har jeg været sammen med en anden fyr, men heller ikke ham kunne jeg mærke.
Jeg får slet ikke lyst til sex når jeg alligevel ikke han mærke noget, så undgår tit sex.
Jeg håber virkelig der er nogen der kan hjælpe.

Kommentarer

  • Indstillinger
    hvis du ikke kan mærke når din kæreste trænger ind så er det fordi du har slappe muskler du må begynde at træne dine muskler op ved at lave bækkenbundsøvelser.
  • Indstillinger
    Ja det har jeg tænkt på. Men allerede ingen jeg havde haft samleje gik jeg til pilates og lavede sådan nogle øvelser der. Efter samleje kan jeg godt mærke at jeg er øm ved åbningen dernede, kan bare ikke mærke når han er oppe i mig.
  • Indstillinger
    Jeg vil i første omgang foreslå dig at blive undersøgt ved læge, for at finde ud af om der skulle være noget fysisk i vejen, der kan gøres noget ved.

    Og så spekulerer jeg på, at når du sådan set heller ikke har lyst, om du i bund og grund dels overhovedet tænder på denne kæreste, dels om du er tilstrækkelig tændt inden I har samlejet?

    Jeg har godt set, at du skriver, at det er fordi du ikke kan mærke noget, men det har bestemt også noget med følelserne at gøre. Hvis du et eller andet sted føler dig ret ligeglad med akten, så giver det dig jo heller ikke nogen speciel følelse.

    Er I meget glade for hinanden og er I meget tændte, så kunne I jo også øve jer i forskellige stillinger, og se om det gav noget mht din følelse.
  • Indstillinger
    Jeg kan fortælle at jeg også har det på samme måde.
    Jeg er selv 17 år, men jeg kan godt mærke at min partner er inde i mig men får bare ikke en nydelse af det.
    Har været seksuel i 2 år nu og har stadig en stor sexlyst selvom jeg ikke føler noget under sex.
    Jeg ved dog ikke hvad man kan gøre for at få det følelsen eller hvad det egentlig er.
  • Indstillinger
    Hejsa. Ikke ret mange kvinder får udløsning blot ved indtrængen i skeden. De fleste kræver det masage/nussen på eller omkring klitoris. (som jo er vores penis) Og må også megen kys og kram og nussen inden. Du kan evt. kigge på i seng med TV2 med Jacob Olrik- synes han har nogen gode fif.
  • Indstillinger
    Hej jeg er en pige på 21 år. Jeg har gået med de samme tanker og tænkte om jeg er den eneste, som slet ingen ting kan mærke under samleje. Det føles nærmest som et tomt hul han kommer ind i, altså min følelse af det. Fantastisk for ham, men det gør han ked af det, at han ikke kan give mig en orgasme, når han er inde i mig, så det føles lige godt for os begge. Det er lige meget hvilke stillinger vi bruger, men kan kun få en orgasme ved at han bruger fingerne..Er det normalt og almindeligt, at piger kun kan komme med klitoris eller kan det lade sig gøre, når kan er inde i mig? Og det skal siges, at det kun er 3 mdr siden jeg begyndte at have sex og det har kun været med min mand. Vi er nygifte og er vildt forelsket og meget tændte på hinanden.. Håber nogle kan hjælpe os der går og er fustureret..
  • Indstillinger
    nogle kvinder kan ikke få skede orgasme, sådan er det bare men man kan få orgasme ved at stimulere klitoris med fingrene eller din mand kan slikke dig. jeg har heller aldrig fået skede orgasme trods af jeg har en del partner igennem mit liv men jeg får orgasme hvergang jeg stimulere min klitoris under samleje eller ved at min mand slikker mig.
  • Indstillinger
    Tak for svar :) Så er det næmmere at nyde det, når man ved, at det ikke er alle som kan få det og jeg ikke er den eneste.. men jeg er stadigvæk meget interesseret i at vide hvordan man kan få det, hvis man "arbejder" for det og måske kan komme med tiden.. De andre to måder har vi let ved :)
Log in eller Registrér for at kommentere.