Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Lavt stofskifte og nældefeber

Redigeret 23 september, 2011, 08:21 i Forstyrrelser i stofskiftet
Hej,
Et hurtigt spørgsmål..
Efter gentagende gange at gå hjem fra lægen uden en afklaring, prøver jeg her..
Har haft for lavt stofskifte i ca. 2 år nu.. Ligger i den laveste 1/3 af "OK" intervallet.
Mit TSH ligger bedst omkring 2-2,5. Jeg får store udslet på arme og ben og nogle gange ansigt, går til læge og får taget blodprøve, som viser at mit TSH enten er steget eller faldet.. Uanset hvad vej det går, så slår jeg ud.. OG DET KLØR !!!
En ting er for lavt stofskifte, men er der andre der bliver påvirket af nældefeber/eksem når tallene ændre sig??

Høre gerne om hvordan andre har det med lavt stofskifte.. bivirkninger/symptomer, synes det er meget forskelligt fra hvem jeg snakker med..
Jeg tager Euthyrox.

:-) Kris

Kommentarer

  • Indstillinger
    hej jeg har lige været startet på euthyrox p.g.a. for lavt stofskifte efter 2 dage fik jeg et voldsomt udbrud af nældefeber. Min læge konfererede med læge på bispebjerg endokrinologiks og blev enige om, at indberette nældefeber, som bivirkning til euthyrox, samt at jeg skulle stoppe behandling med euthyrox og efter endt behandling for nældefeber, starte på eltroxin. Med venlig hilsen
    Lillian
  • Indstillinger
    Tak for din besked.. Det kan jeg bruge til noget..
    Håber det går bedre på Eltroksin for dig.. Dem er jeg ikke så glad for, de påvirker mit humør dårligt..
Log in eller Registrér for at kommentere.