Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Brunt blod og slimet udflooj...

Redigeret 4 august, 2011, 07:47 i PMS og menstruation
Kaere Brevkasse...

Min mand og jeg er godt igang med at se om vi kan faa vores faelles oonskebarn, Vi er begge 39 og lidt overvaegtige, men ellers raske jeg er selv bloddoner saa alt skulle vaere ok.

Da jeg fik min mens denne gang var den helt anderledes slimet og med brunt blod, jeg har til tider kvalme og mens smerter, og har konstandt oomme bryster, humoorsvingninger.

Min mens kom til tiden den 1. dag paa dag 24. der kom naesen ingen ting og det var slimet og brunt, dag 2 mere slim og brunt slim hen mod aftnen stoppede det, men her i dag kom det lidt frisk blod og og det var naesten sort og saa mere af det brune, det er ikke meget,det er nemt at se da jeg bruger Diva cup. jeg blooder normalt i 3 dage og har en cyklus paa 24 dage.

Jeg har ingen smerter kun alm mens muren, og lidt hovedepine, jeg sidder pt. i Usa men har en tid ved laege hjemme i Dk om en uge, jeg har tage 2 graviditest teste paa 23 dagen og paa 25 dagen de var begge to negative, jeg har de sidste 2 gange 3 dage foor mens bloodt efter samleje. kun en smule frisk blod.

Jeg har for nogle aar siden haft celleforandring, og gik til kontrold hvert aar i 3 aar og fik afvide alt var normalt igen og jeg bare skulle komme til ejen laege hvert 3. aar igen.


Venlig hilsen Gabby

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej Gabby.

    Dette er ikke brevkassen, men et debatforum.

    Jeg ved ikke om du har grund til at skrive til brevkassen, da der er nogen ventetid på svar...
  • Indstillinger
    Redigeret 3 august, 2011, 08:48
    Okay min fejl....

    Maaske nogen der har proovet det, ? ... der er stadigvaek 6 dage til jeg skal til laegen, hvis min datter har faaet en tid til mig der.

    Jeg har aldrig i mit liv proovet det her foor, der er mere blod nu men ikke meget og det er virkeligt moorkeroodt naesten sort roodt, med lidt smaa helt moorkerooder klumper og kun normal mens smerter. jeg har det faktisk godt.

    Vi har kun vaeret i gang et par mdr. maaske skulle vi holde en lille pause paa en md. ?...


    venlig hilsen Gabby
  • Indstillinger
    Jeg har ikke prøvet det, men kan da komme med mine bud.
    Nogle bløder lidt de første måneder af graviditeten.
    Der er også mulighed for at der har været en biokemisk graviditet (slå det op på google).
    Eller måske er du stresset i forbindelse med rejsen?
  • Indstillinger
    Jeg tror maaske det er meget tidlig sa, men saa skal jeg jo have en sproojte da jeg er resus negativ, mon min laege der hjemme kan se om det var en sa, jeg tog en graviditets test igen her til morgen og den sagde igen negativ.. jeg bloder stadig meget slimet og moorkt med lidt smaa klumber.

    Jeg syntes ikke jeg er stresset over rejsen, jeg glaeder mig til at komme hjem til Danmark <3

    Jeg er heller ikke ked af det hvis det er en sa, jeg har jo ikke haft et forhold til en graviditet, og hellere en sa end kraeft :s

    Venlig Hilsen Gabby
  • Indstillinger
    En menstruation kan nogen gange godt "te" sig underligt, men fint at du lige skal tale med lægen om det.

    Men - jeg hæfter mig ved et par ting: Du er 39 år og overvægtig. Begge dele kan bestemt være medvirkende til, at det kan være svært at blive gravid; alderen kan du ikke gøre noget ved, men det kan du med vægten, så måske du skulle søge lidt hjælp til et vægttab.

    Og så skriver du, at I kun har "været i gang" et par måneder, og spørger om I måske skal holde en pause en måneds tid. Hvad mener du med det? Pause med at have et sexliv? Det er jo selvfølgelig op til jer, men det er da ikke noget, der får dig til at blive gravid, når I genoptager det. Eller vil I bruge prævention igen i en måned? Og det er da fulstændigt fjollet, hvis I gerne vil have barn.

    Den bedste måde at blive gravid på, er jo netop at man IKKE har totalt fokus på det hele tiden, så jeg vil i det hele taget foreslå, at I har sex, når I har lyst og nyder hinanden - og så prøver at helt lade være med at tænke om det nu er denne gang, der kommer en graviditet ud af det. For det er da den sikre vej til et uinspireret sexliv.

    Men - tal med lægen om disse ting.
  • Indstillinger
    Jeg mente bare at vi kunne bruge kondom en md's tid, men min mens. er nu meget mere normal men jeg blooder mere end jeg plejer, brystspaeningerne er vaek men jeg har konstandt hovedpine, en smule kvalme og en muren ooverst i maven ellers kun lidt mere mens smerter end jeg plejer, normalt ville min mens aftage meget idag for saa at stoppe helt her paa 3. dagen. Vi er 7 timer bagud her i Texas saa min dag er kun lige begyndt.

    Vores sexliv koore meget paa lyst og slet ikke planlagt, men i aagloosnings perioden har vi sex hver anden dag, vi har bestemt ikke mekanisk sex :)

    Jeg er rigtig godt igang med et stoore vaegttab og har tabt 32 kg. paa godt et aar, ved hjaelp af sundmad og svoomning.

    Venlig Hilsen Gabby
Log in eller Registrér for at kommentere.