Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

Vandskelig situation med besværlig nabo..

Redigeret 2 august, 2011, 20:52 i Åben debat for kvinder
Hej kære læsere.. 
Jeg har et simpelt spørgsmål som jeg ville ind på hvad man sådan set gør for at ignorer en irriterende og underlig nabo, når man bor så tæt på hinanden... Jeg har to andre tråde herinde som indikere nogle alvorlige og meget ualtmindelige episoder med den skøre nabo vi har ... Så det længere historie.. Men mit problem er nu at efter vi har haft nogle stridigheder så er hun begyndt og kører meget psykisk på min kæreste og jeg hvilket vi ikk rigtigt forstår hvorfor hun gider bruge tid på det .. Og jeg mener hvis nogle har oplevet det her før så ville de højest sandsynligt forstå det her..:-) Vores skøre nabo bor dør om dør med os og vi har oplevet nogle gange på det sidste at hun ligger og solbader topløs lige ude foran vores dør og område, jeg forstår ikk hun ville udstille sig selv sådan da vi bor i byen og det også er et børnevenligt kvarter...  Min kæreste er ligeglad og sys det højest underligt og har også nævnt at hun er billig da han aldrig har oplevet noget lignende på den måde.. For mig virker det her skørt og gøre .. Meget krænkene og grænseoverskridende.. Sys mere det er anstændigt og gøre måske på stranden eller nudist hvis man ska ligge topløs.. Ingen andre beboer ligger og solbader på den måde i vores boligkvarter.. Jeg er ikk sart men føler mig krænket når hun ikk holder sig inde hos sig selv og sys også det underligt at det er topløs...vi bor desværre i den sidste lejlighed så vi faktisk er nødt til og skal forbi hende men ingen andre bor dernede i bunden af vejen end hende og så os, så for os virker det provokerende bevist at hun gør de ting fordi hun ved at vi er nødt til og ska forbi for at komme ind i vores lejlighed.. Vi hader bare begge to efterhånden og ska konfronteres med hende hver dag når vi kommer hjem.. Ellers udover er jeg ligeglad om folk solbader bare det ikk er inde på mit boligområde også også gerne anstændigt..  Men vi føler virkeligt det er provokation fra hendes side af, da vi har haft ballade med hende og hun har falsk stor tudet hos politiet om at vi genere hende osv, vi har intet gjort, og vi sagde til politiet vi var chokeret over den løgn og behandling for noget vi ikk har gjort og vi ønskede kun fred og ro, og da vi har sat lejligheden til salg og vi venter barn så ka vi ikk gøre mere for at komme væk fra hende... Men politiet tog hendes parti pga det pigebarn og hendes underlige far fyldte dem med løgn så min kæreste og jeg stod dårligere stillet, men politiet henlage sagen pga mangl bevis og de nævnte for min kæreste at de var godt træt a at den far komme rendende hver gang der var problemer, men det burde ikk være vores skyld, vi vil intet ha med hende og gøre..ska lige sige at det er et forældrekøb til en 18 årige og hun laver ikk en dyt, går hjemme hele tiden, jeg ved det da jeg selv er på sygemelding pga vedvarende graviditetsmerter og min diabetis.. Min kæreste sir han sys hun er sindssyg og han sys hun er til grin over at hun gider bruge ham for at provokere mig eller gøre mig jaloux med de underlige ting hun gør.. Han har nævnt for mig han aldrig i livet vil ha noget med hende og gøre for ham anser han hende som et barn...Og jeg giver ham helt ret, vi ved bare ikk hvad vi ska gøre i den her situation da vi tidl har fået afvide af politiet at hvis vi så meget som blinkede så ville vi få et polititilhold på hende, vi ved det er en trussel da i intet har gjort og underligt når vi bor så tæt på hinanden, hvordan ska vi komme ind i vores lejlighed når vi ska samtidigt holde os 100 m fra hende selvom vi hjertens gerne ville... Vi er meget trætte af hende, så meget at vi håber på den første og bedste køber bare for at komme væk... Hvad råd har i læsere ???? Og er der nogle af jer fra Slagelse område?? Knus Avi 
Log in eller Registrér for at kommentere.