Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

min kæreste har hvide knupper på pikken..

Heej (:
min kæreste har 2 hvide knupper på hans pik, nede ved roden, han siger det er fedtknuder, og at jeg ikke skal være bekymret,
men det bekymre mig faktisk lidt om det er smitte farligt..
har søgt lidt om det på nettet, men kan ikke rigtig finde noget ordentligt om det..
så er der nogle der ved om fedtknuder kan være smittefarlige, vi har haft ubeskyttet sex nogle gange ( vi har kun været kærester nogle få uger )
og er det noget jeg burde være bekymret for ?
han siger at han kan få dem fjernet ved at lægen skærer i hans pung, og fjerner dem sådan, men at han helst vil undgå det, da det gøre rigtig ondt.

hilsen Alice..

Kommentarer

• Goddag,

Det din kæreste har er talgkirtler. Jeg har dem selv fik dem efter kemo, der er mange der har dem, men dog meget små. Din kæreste skal have dem fjernet når de er store. Og det gør ikke så ondt. Lidt ondt hvis lægen rammer forket :-)

I kan ikke selv fjerne dem! De bliver ved med at være der da det nok er talgkirtler. De skal brændes eller skæres helt ud.

Håber dette er svar nok.
  • Og så er det ikke smart af jer at have ubeskyttet sex, før I begge er undersøgt for kønsoverførste sygdomme, og da du er bekymret for, om det smitter, så er det da oplagt, at I lige bliver checket.

Jeg tror nu også dette bare er nogle talgknopper, så det er ikke derfor, men hvis I - eller bare en af jer - har haft ubeskyttet sex med en eller flere partnere før, så er risikoen for at man har f.eks. klamydia faktisk ret stor.

Aldrig ubeskyttet sex, før man er undersøgt.
  • Sir Icehigh.

Hvorfor mener du, at talgkirtler skal fjernes hvis de er store??

Jeg kan ikke se anden grund dertil end det rent kosmetiske...
Log in eller Registrér for at kommentere.