Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

kraftig rødmen

Redigeret 15 oktober, 2011, 15:47 i Åben debat om hud og hår
Hej, i de sidste 5-6 år har jeg haft kraftig rødmen. Det er noget jeg føler er utrolig irriterende, men de produkter jeg har prøvet mod rødme har ikke hjulpet.
Det kommer selv i siturationer som jeg føler er meget normale. Det kommer tit uden jeg kan regne ud hvorfor. Det sviger og brænder ofte og så er det selvfølgelig knaldrødt. Det sker også når vejret bliver kold og når jeg f. eks skal fremlægge for min klasse og så går det først væk 2-3 timer senere.
Er der nogle der ved hvad det kan være?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg ved ikke så meget om det, men tænker at det måske kan være rosacea?
  • Indstillinger
    Øhm, hvad er det?
  • Indstillinger
    Søg på google.
    Så kan du med det samme få fyldestgørende oplysninger end at en her i debatforummet begynder at forklare overordnet...
  • Indstillinger
    Man kan godt lide af "kraftig rødmen". Det hænger vist sammen med kraftig svedtendens, uden at vide så meget om det. Har i hvert fald arbejdet på en afdeling hvor vi opererede folk med både kraftig rødmen og svedtendens med en såkaldt sympatektomi. Google det evt. er som sagt ikke vanvittigt godt inde i det. :) bare så du ikke bliver forvirret/forskrækket, så er det en operation hvor man skærer en nerve over i brystkassen. :)
Log in eller Registrér for at kommentere.