Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Ufrivillig vandladning under sex

Redigeret 29 juli, 2011, 12:46 i Mandlige sexproblemer
Hej Netdoktor
jeg er en mand som har prøvet et par gange at jeg pludselig ikke kan holde på vandet under onani. Det kommer i en hår pludselig stråle.
problemet er nu at jeg har aldrig haft sex og nu er der kommet en angst for at det også pludselig sker under samleje.
jeg kan sagtens ungå det når jeg onaner, men ved som sagt ikke hvordan jeg bliver stimuleret under sex/eller hvad hvis jeg en dag skulle være så hældig at få tilbudt et blowjob. Jeg ville skamme mig totalt hvis jeg pludselig ikke kunne holde på vandet.
Hilsen den nervøse jomfru

Kommentarer

  • Indstillinger
    Nu skriver du jo ikke hvad din alder er.

    Men under alle omstændigheder bør du gå til læge med det, fordi det kunne tyde på at der er noget galt.
    Normalt kan man ikke urinere med en erigeret penis.
  • Indstillinger
    hvis alderen har nogen betydning så er jeg et stykke over de 28 år :-(.
  • Indstillinger
    Hej du kan læse mit svar om vandladning . under overskriften det styrer mit liv.. i dit tilfælle det er altid en god ide at tømme blæren inden sex så presser det ikke på imens. Dit svulmelegme i penis er den ikke fuld opsvulmet for så skulle den lukke af for urinen , Hvis du ikke er tændt nok . kan det sikkert nok lade sig gøre. men ellers skulle det ikke kunne lade sig gøre i opsvulmet sted.Hvis det fortsætter efter du har tømt blæren først . synes jeg du må tale med lægen ellers kan det være slap blære. det er vi mange der har . Ellers synes jeg ikke du skal være nervøs for at finde dig en kærste. held og lykke
Log in eller Registrér for at kommentere.