Hvordan og hvorledes med p-pille pauser?
Hej!
Jeg vil lige høre ang. p-pille pauser.
Jeg har lige taget min sidste p-pille i pakken igår, men da jeg skal på ferie fra i weekenden af, har jeg valgt at fortsætte på en ny pakke.
Jeg ønsker dog kun at udskyde min menustration i én uge, altså indtil jeg er kommet hjem.
Mit spørgsmål går så på, at når jeg har haft mit menustration efter ferien (altså i næste weekend), og så igen skal til at starte på p-piller, om jeg så må nøjes med at bruge p-piller i 2 uger (altså 66% af pakken) og så få menustration igen der?
Altså sådan jeg faktisk får menustartion to gange på én måned?
Eller skal man tage p-piller i tre uger i træk?
Jeg håber på noget hurtig hjælp :-)
- På forhånd tak.
Mvh Camillakk19
Jeg vil lige høre ang. p-pille pauser.
Jeg har lige taget min sidste p-pille i pakken igår, men da jeg skal på ferie fra i weekenden af, har jeg valgt at fortsætte på en ny pakke.
Jeg ønsker dog kun at udskyde min menustration i én uge, altså indtil jeg er kommet hjem.
Mit spørgsmål går så på, at når jeg har haft mit menustration efter ferien (altså i næste weekend), og så igen skal til at starte på p-piller, om jeg så må nøjes med at bruge p-piller i 2 uger (altså 66% af pakken) og så få menustration igen der?
Altså sådan jeg faktisk får menustartion to gange på én måned?
Eller skal man tage p-piller i tre uger i træk?
Jeg håber på noget hurtig hjælp :-)
- På forhånd tak.
Mvh Camillakk19
Kommentarer
Det andet bliver noget rod.
Jeg vil også næsten tro, at det scenarie du opstiller vil have indflydelse på beskyttelsen.