Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

skamlæber :/

Jeg har et problem omkring mine skamlæber. Den ene er LANGT større end den anden, og det irreter mig meget. Det gør ondt når jeg cykler, eller når jeg bare går. Plus min selvtillid går ned. Jeg tænker rigtig meget over det og er flov. Jeg ville vide om det er noget det kan fjernes, og hvad er konsekvenserne, og hvor jeg skal henvende mig henne, hvis der kan gøres noget ved det.

Mvh. den flove..:/

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg har læst om og også set på film, at nogen bliver opereret, når skamlæberne er til gene. Det er ikke et unormalt problem. Tal med din læge om det.

    http://www.hca-klinikken.dk/plastikkiru ... skamlaeber
  • Indstillinger
    Ja, tal med DIN læge, ikke en på en plastikkirurgisk klinik.

    Når det er til stor gene for dig fysisk så vil jeg næsten tro, at du kan få den mindsket på sygesikringens regning.

    Jeg ved ikke noget om risiciene ved sådan et indgreb.
  • Indstillinger
    Det mener jeg også, jeg gjorde opmærksom på. !!!! At henvendelse burde ske til egen læge. Selv om folk naturligvis selv bestemmer, men man skal/bør jo være forsigtig. Bare tænk på Jørn Ege.

    Jeg lagde dette link , som beskriver hvordan og hvorledes det foregår.
    Ikke som en anbefaling. Jeg kender ikke stedet.
  • Indstillinger
    Jeg ville bare lige sige det med muligheden for at få det dækket af sygesikringen, og understrege at det kræver at egen læge involveres. Selvom du også sagde at hun skal kontakte egen læge. Så det var ikke for at underkende dit svar! :)
  • Indstillinger
    Kære anna84

    Det er jeg glad for, tak. Du har jo helt ret i det med sygesikringen.
Log in eller Registrér for at kommentere.