Græder let
Hej, det seneste år er jeg begyndt at græde ret let. Jeg kan komme til at græde over fx choks, let smerte, små diskussioner eller let ubehagelige emner. Det er virkelig irriterende, fordi jeg normalt ikke græder, og jeg synes det er pinligt og umodent. Tårerne presser bare på på uventet tidspunkter, og imod min vilje, løber de ned af mine kinder.
For et år siden startede et forhold med min nuværende kæreste, og jeg holder virkelig meget af ham og lægger alle mine følelser i forholdet, vi diskuterer næsten aldrig og skændes ikke. Før det kom jeg sammen med en fyr som såret mig meget, men jeg græd aldrig. Dengang havde jeg paraderne oppe altid og nægtede at lade ham se, at han sårede mig. Så jeg er noget frem til, at det kan skyldes, at jeg ikke har paraderne oppe mere, men stadig, det virker åndssvagt at jeg græder over ingenting, og jeg tror mere på, at det er min krop og ikke mit sind, som får mig til at græde.
Hvad tror i det kan skyldes og hvad kan jeg gøre ved det?
For et år siden startede et forhold med min nuværende kæreste, og jeg holder virkelig meget af ham og lægger alle mine følelser i forholdet, vi diskuterer næsten aldrig og skændes ikke. Før det kom jeg sammen med en fyr som såret mig meget, men jeg græd aldrig. Dengang havde jeg paraderne oppe altid og nægtede at lade ham se, at han sårede mig. Så jeg er noget frem til, at det kan skyldes, at jeg ikke har paraderne oppe mere, men stadig, det virker åndssvagt at jeg græder over ingenting, og jeg tror mere på, at det er min krop og ikke mit sind, som får mig til at græde.
Hvad tror i det kan skyldes og hvad kan jeg gøre ved det?
Kommentarer
At have let til tårer kan også skyldes vitaminunderskud, vitamin B og C har stor inflydelse på ens psykiske velbefindende, du må gerne tage lidt ekstra end du måske plejer at gøre. God bedring Helle8
Synes i at jeg skal spørge min læge, da det virkelig går mig på?