Svamp på penis
Hej
Jeg har lige været til lægen, med nogle blege pigment fejl jeg har fået i løbet af sommeren.
Hvorefter han sagde at det kunne være svamp, eller det kunne være pigmentfejl.
Så han gav mig noget håndkøbs-medicin kaldet Nizoral 2 % creme.
Er der nogen der har erfaring med hvor længe man skal bruge det, jeg fik at vide på apoteket, at det nok ville tage en lille uges tid, og så skulle jeg fortsætte 4-5 dage endnu, for at sporene fra svampen var væk.
Så, hvor længe tager det så at fjerne?
Jeg går ud fra at eftersom det kom i ferien, har det været i sammenhæng med at man har gået og svedt i skridtet, og fordi man ikke ligefrem går nøgen hele tiden, er det jo nok grunden.
Husker jeg rigtigt hvis svamp det kan smitte?
Og til sidst, får man pigmenten tilbage til penis? For ærligt talt, så er en dalmatiner plettet pik, ikke ligefrem det jeg drømmer om at vise frem til idræt.
Jeg har lige været til lægen, med nogle blege pigment fejl jeg har fået i løbet af sommeren.
Hvorefter han sagde at det kunne være svamp, eller det kunne være pigmentfejl.
Så han gav mig noget håndkøbs-medicin kaldet Nizoral 2 % creme.
Er der nogen der har erfaring med hvor længe man skal bruge det, jeg fik at vide på apoteket, at det nok ville tage en lille uges tid, og så skulle jeg fortsætte 4-5 dage endnu, for at sporene fra svampen var væk.
Så, hvor længe tager det så at fjerne?
Jeg går ud fra at eftersom det kom i ferien, har det været i sammenhæng med at man har gået og svedt i skridtet, og fordi man ikke ligefrem går nøgen hele tiden, er det jo nok grunden.
Husker jeg rigtigt hvis svamp det kan smitte?
Og til sidst, får man pigmenten tilbage til penis? For ærligt talt, så er en dalmatiner plettet pik, ikke ligefrem det jeg drømmer om at vise frem til idræt.
Kommentarer
Hvis du har haft sex uden kondom mens du har haft det, syntes jeg din partner bør besøge lægen med henblik på at få tjekket om der er noget der også. Ellers kan I blive ved med at smitte hinanden.
Når du på apoteket fik at vide, at det formodentlig forsvinder i løbet af en uge, så gør det nok det.
Og så skal du følge det de siger med at fortsætte med at smøre selvom der ikke er noget at se længere.
Jeg formoder at pletterne forsvinder i løbet af den uges tid. Men ved det ikke.
Men nu er det sådan at, jeg er homoseksuel, og har ikke haft analsex med en partner uden kondom nogensinde, kan det stadig smitte bare ved kontakt mellem penis og penis?