Hjem Diabetes Åben debat om diabetes

lavt BS

Redigeret 26 juli, 2011, 06:33 i Åben debat om diabetes
Hejsa
Jeg har fået konstateret sukkersyge 2 og får tabl.
Jeg får tit meget ubehag et par timer efter jeg har spist morgenmad og pille, i går da det skete var mit BS på 3,1... jeg spiste og drak mælk, og fik det hurtigt bedre.. i morges tog jeg så mit bs fastende og det var på 5,4.
men jeg undre mig over hvorfor det falder sådan, tænker jeg måske slet ik har sukkersyge og de piller så er for meget, men det er jo ik hver dag det sker.. et par gange om ugen..
er her nogen som har det ligesådan ???
hilsen marianne

Kommentarer

  • Hej
    De mange sukkerfølinger du har, tyder på at din medicin skal reguleres, der er ingen grund til at få mere medicin end nødvendigt, kontakt lægen. Den såkaldte sladretest viser hvor du ligger på et gennemsnit. God bedring Helle8
Log in eller Registrér for at kommentere.