Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

ondt i hånden

Redigeret 26 juli, 2011, 06:59 i Håndskader og musearm
jeg er en pige på 15 og jeg har slået min hånd ind i en væg alt hvad jeg kunne pga mine dumme brødre og det var den 18/7 og det er på det nederste af min langefinger knogle og den er hævet og blå,lilla, gul og rød og øm en hel del og det gør nogle gange ondt når jeg bruger den og jeg kan slet ikke have at nogle rør ved min hånd og selv hvis jeg prøver at gribe en bold gør det mega ondt hilsen kristina

Kommentarer

  • Indstillinger
    Man kan jo da kun undre sig over, hvorfor i alverden du gjorde det. Måden du beskriver det på, virker som om du har gjort det helt bevist. Måske du fremover skulle arbejde lidt med dit temperament?

    Da det nu er så længe siden, kan du ikke bare møde op på skadestuen, så jeg vil da foreslå, at du kontakter din læge, så du kan blive henvist til røntgen.

    Der kan da godt være brækket eller flækket en knogle.
  • Indstillinger
    Jeg synes faktisk ikke, det er særligt høfligt at ændre på sit oplæg EFTER man har fået svar.

    Det med brødrene kunne du jo bare have skrevet i dit gensvar, så kunne der måske være kommet en dialog om, hvordan du takler det problem.
  • Indstillinger
    undskyld det var fordi jeg var i gang med det da du svarede
  • Indstillinger
    Helt OK, men jeg har desværre ofte set at folk - når de har fået et svar - går ind og retter så meget på oplægget, at det svar der er kommet på det oprindelige, bliver til det rene vås.

    Det er da heldigvis ikke tilfældet her, men alligevel. Jeg kan godt se på tiden, at din ændring kan være kommet samtidig med at jeg skrev.

    Dog, vil jeg da nu sige, at du alligevel bør arbejde med dit temperament, for det at smadre din hånd giver dig jo ikke et bedre forhold til dine brødre, vel? Det går jo kun ud over dig selv.
  • Indstillinger
    det ved jeg godt tak for hjælpen
Log in eller Registrér for at kommentere.